مک آلیستر: می توانستم یک گل دیگر به یونایتد بزنم

الکسیس مک آلیستر که گل پیروزی برایتون مقابل یونایتد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، معتقد است تیمش می توانست در جریان بازی مقابل شیاطین سرخ گلزنی کند.

مک آلیستر: می توانستم یک گل دیگر به یونایتد بزنم


سرویس خبر شماره: 1935377
15 اردیبهشت 1402 ساعت 11:57 |
1.9 هزار |

1نقطه نظر

مک آلیستر یکی از بهترین بازیکنان برایتون در طول بازی بود و در دقایق پایانی به دلیل درگیری شدید با آنتونی کارت زرد دریافت کرد. او در پایان با زدن یک پنالتی در دقیقه پایانی وقت اضافه زهر خود را بیرون ریخت و 3 امتیاز شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد تا شانس تیمش برای کسب اولین سهمیه اروپا را افزایش دهد.

1871235

مک آلیستر در مورد این برد به اسکای گفت: “ما همه چیز را برای گلزنی انجام دادیم اما نتوانستیم و در نهایت یک پنالتی گرفتیم و آن را به ثمر رساندیم. من می توانستم یک گل دیگر به یونایتد بزنم. بازی در برایتون لذت بخش است.” آنها به من کمک می کنند هر روز بازیکن بهتری شوم.”

او که مورد استقبال لیورپول قرار گرفت، گفت: “حدود سه سال و نیم است که اینجا هستم. می دانم که باشگاه به من چه چیز ارزشمندی داده است و از این بابت واقعا خوشحال و سپاسگزارم.”

به گزارش “ورش سه”، برایتون در یک بازی پرتنش و جنجالی با تک گل الکسیس مک آلیستر در دقیقه 9+90 از سد منچستریونایتد گذشت تا انتقام نیمه نهایی جام حذفی مقابل شاگردان اریک تنهاخ را بگیرد و به رده ششم جدول لیگ برتر صعود کند.

هافبک آرژانتینی برایتون در پایان گفت: “من سعی می کنم این احساس را به هم تیمی هایم و به ستاره های جوان آمریکای جنوبی منتقل کنم. برایتون باشگاه فوق العاده ای است که مانند خانواده من باقی مانده است. من دوست دارم هر زمان که شده تلاش کنم و بازی کنم. من در زمین هستم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی