خداداد: من عاشق داستان های پدرم هستم

او می گوید: برای من قسمت های مربوط به داستان های پدرم خیلی جالب بود و انگار برایم تازگی داشت و در کل از نتیجه کار راضی هستم و امیدوارم این کتاب مورد پسند همه کسانی قرار بگیرد که آن را می خواند.

1871237


سرویس خبر شماره: 1935378
15 اردیبهشت 1402 ساعت 12:02 |
235

0نقطه نظر

ناگفته های خداوند در کتاب زندگی او

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مدت ها قبل از اینکه این گروه تصمیم به ساخت مستندی از زندگی خداداد عزیزی بگیرند، قرار بر این شد که کلید این فیلم همزمان با بازی دوستانه تیم ملی ایران پخش شود. و برزیل به امارات اما در همان ابتدای کار به دلیل سخت گیری های خداداد این داستان کنسل شد و بعد از آن به سختی جواب مثبتی به این گونه داستان ها داد. اکنون کتاب جالبی درباره زندگی او تهیه شده است که از نتیجه آن راضی است.

خداداد عزیزی هفته گذشته در یک نشست غیررسمی برای اولین بار کتاب زندگی خود را با عنوان «تو خداداد عزیزی هستی» دید و به زودی در مراسمی رسمی از آن رونمایی خواهد شد.

خداداد: من عاشق داستان های پدرم هستم

او درباره داستان فیلم زندگی اش هم می گوید: آن موقع داشتیم درباره اش حرف می زدیم و نشد، دیگر فرصتی نبود، حقیقت این است که من زیاد به این داستان ها علاقه ندارم. وقتی مردم احساس می‌کنند من فخر می‌کنم یا سرم شلوغ است، دوست دارم. هر چه دارم از لطف مردم و دعای پدر و مادر مرحومم سرچشمه می‌گیرد.»
خداداد درباره رونمایی از این کتاب گفت: من اطلاعی ندارم. دوستان من در آکادمی سخت کار کرده اند و احتمالاً مراسمی برای رونمایی از آن با همبازی هایم برگزار خواهیم کرد.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

خداداد گفت: «کلماتی از کتاب که خودم نتوانستم بیان کنم. مثل داستان هایی که در مورد تیم ملی یا باشگاه های خاص اتفاق افتاده و حالا برایم جالب و خواندنی است که آنها را از قلم نویسنده بازگو کنم.»

خداداد درباره زمینه این داستان‌ها می‌گوید: «خب، قبلاً پیشنهاد شده بود که یک نفر این کار را کرده است، اما راستش را بخواهید، می‌ترسیدم این کار به عنوان یک تعریف از من تلقی شود یا نتیجه‌اش چیزی باشد که تأثیر منفی بر روی زندگی داشته باشد. خوانندگان اما جواد رستم زاده برای من قابل اعتماد بود و فکر می کنم نتیجه خوبی حاصل شد.

او در این باره به خبرنگار ما گفت: نویسنده کتاب از روزنامه نگاران خوب و قدیمی و البته همشهری من است. ما سال ها با هم ارتباط داشتیم و البته او مرا به خوبی می شناسد. به همین دلیل اجازه دادم این اتفاق بیفتد.»