نعمتی در این دوئل مقابل رامین شکست نخورد!


سرویس خبر شماره: 1979601
22 نوامبر 1402 در 06:18
535

1نقطه نظر

در شرایطی که علی نعمتی روز بسیار سختی مقابل رامین رضاییان به نظر می رسید، شماره 6 پرسپولیس در دوئل مستقیم با شماره 9 سپاهان برتری خود را نشان داد.

نعمتی در این دوئل مقابل رامین شکست نخورد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش رامین رضاییان در دیدارهای اخیر سپاهان به ویژه دو بازی خونه به خونه این تیم مقابل المالیک ازبکستان این حس را به هواداران پرسپولیس داد که رامین می تواند باشد. 21 و لذا یحیی گل محمدی به دلیل شکستش.

در طرف مقابل حریف او علی نعمتی بود که بعد از بازی تیمش مقابل استقلال تاجیکستان به دلیل از دست دادن توپ زیاد یا پاس های بد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که هواداران از یحیی می خواستند یک چپ دست جدید جایگزین او کند. . مدافع

1953503

با این وجود علی نعمتی در تمام بازی سپاهان و پرسپولیس نمایشی فراتر از استاندارد به نمایش گذاشت و رامین رضاییان نتوانست او را مهار کند. رامین تقریبا هیچ وقت نتوانست از نعمتی عبور کند و فقط یک بار پشت سر او رفت که دقیق نبود. رضاییان مقابل نعمتی کاملا مسدود شد و به صورت انفرادی روز خوبی را سپری نکرد اما با پیروزی تیمش یکی از اعضای تیم برنده بود و سربلند از این دیدار بیرون آمد.

صفت پرسپولیسدر طرف مقابل، علی نعمتی با وجود عملکرد استاندارد و پیروزی در دوئل انفرادی مقابل رامین، مانند همه پرسپولیسی‌ها ناامید شد، زیرا پرسپولیس در دیدار مقابل رقیب مستقیم خود شکست خورد و وارد بحران شد. البته هنوز آن ایراد در بازی نعمتی وجود دارد که او بازیکنی هجومی نیست که پاس های مناسب و ترکیب های موفق و کاملی داشته باشد، اما فراموش نکنید که او اساساً یک مدافع میانی است و در پستی غیرتخصصی بازی می کند. .
در نهایت یحیی گل محمدی از باخت رامین رضاییان در پایان بازی پشیمان نشد اما باید با خود می گفت اگر رضا اسدی یا یکی از دو مهاجم نوک سپاهان را در اختیار داشت، حداقل این کار را نمی کرد. بازی های زیادی را باخته اند

مجله اخبار فوتبال داخلی