نکونام: من هر کاری می خواهم انجام می دهم


سرویس خبر شماره: 2019194
16 مه 1403 در 11:26 ق.ظ |
110 امتیاز خبر

1نقطه نظر

من فقط می خواهم تیمم برنده شود و هیچ چیز برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: ما باید در هر مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشیم و بعد از آن هر اتفاقی بیفتد، سرنوشت ماست.

نکونام: من هر کاری می خواهم انجام می دهم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: هیچ دیداری برای ما آسان نیست و تا پایان فصل 5 بازی داریم که باید تمرکز کامل را برای موفقیت داشته باشیم. ” . می دانیم کجا هستیم و می دانیم که از این مسابقه چه انتظاری داریم. ما دوست داریم بتوانیم بازی را کنترل کنیم و برنده شویم. همه از اهمیت بازی آگاه هستند و می دانند که چه مسئولیت بزرگی بر دوش دشمنان ماست.

او ادامه داد: روز اول گفتم باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و الان هم همین را می گویم. ما باید بهترین بازی را انجام دهیم و بهترین کار را انجام دهیم. پس از آن، هر چه پیش می آید، سرنوشت و تقدیر است.

نکونام پس از مدت ها حضور خود در نشست خبری را توضیح داد: خوشحالم که به اینجا آمدم و همیشه دوست دارم به خبرنگاران پاسخ دهم، اما شرایط بسیار مهم است و من به اینجا آمدم تا وقتی تمرین می کنم و تیمم در رختکن است پاسخگو باشم. اگر شرایط مهیا باشد، نمی روم، کسی نمی تواند به من بگوید بیا. به تمام دنیا نگاه کن آنها یک اتاق در کنار زمین تمرین دارند که دوستان برای گفتگو می آیند. امروز خوبه و دیر اومدم اما اومدم اینجا و بعد میرم تمرین. اگر در هتل المپیک باشم و بخواهم با این ترافیک به این سمت تهران بیایم، چه کار کنم؟ وقتی نمیتونم نمیام من هیچ وقت به خبرنگاران توهین نکرده ام اما این مشکلی است که سازمان لیگ باید حل کند. اگر ده سال دیگر مربیگری کنم و اتفاقی بیفتد که مانع آمدنم شود، باز هم نمی آیم.

وی با اشاره به تنش های موجود با مدیریت سابق باشگاه استقلال و برکناری علی خطیر گفت: هر چه تیم متحدتر باشد، نتیجه بهتری می گیرد. موضوع فقط کسب قهرمانی ها و جام ها نیست. هر گروه متحدتری موفق تر است. به هر حال آتیلا حجازی و پدر مرحومش نامی پرافتخار برای باشگاه استقلال هستند و ما به آن افتخار می کنیم. آقای علی عسگری و سردار شهریاری تلاش کردند و نشان دادند که دارایی باشگاه استقلال برایشان مهم است. بحث های خوبی داشتیم و آینده در اختیار این عزیزان است. امیدواریم استقلال بهترین نتیجه را بگیرد و نمی توانیم این قول را بدهیم چون فقط می توانیم قول تلاش را به هواداران بدهیم. ما هم در جلسات به دوستان گفتیم که برنامه برای این 5 هفته است و از هفته آینده برای تمدید می رویم.

سرمربی استقلال به اتفاقات ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس – سپاهان واکنش نشان داد و گفت: درگیری وجود ندارد. ما همه با هم دوست هستیم و کسی را در مقابل هم قرار نمی دهیم. قسم می خورم که از این چیزها اطلاعی ندارم و شما می دانید که من صادق هستم. مهم نیست که اگر کسی اشتباه کند تاوانش را خواهد داد. عملکرد هواداران قابل انکار نیست و خود من در مسابقات قبلی متوجه بی احترامی هواداران تیم رقیب به من شده بودم. به هر حال، باید اعتراف کنم که نمی دانم در مورد چه چیزی صحبت می کنید. دوست دارم همه هواداران فردا با شال، پیراهن و همه چیز آبی به ورزشگاه بیایند و ورزشگاه آبی شود. تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم فردا موفق شود.

سوال بعدی جواد نکونام در مورد سبک بازی تیمش بود. نکو با لبخندی مطمئن گفت. من کاری را که می خواهم انجام می دهم. صد در صد… خبرنگار پرسید تا قهرمانی؟ نکونام پاسخ داد: تا زمانی که من بخواهم. تا زمانی که من بخواهم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره قضاوت کوپال ناظمی گفت: او داور خوبی است و ما دید مثبتی داریم. البته در مورد قضاوت آنها در دو دیدار اخیر ذهنیت هایی وجود دارد، اما ما هیچ قضاوتی نمی کنیم و می خواهیم تمام تلاش خود را انجام دهند و حقی را از تیم ضایع نکنند. ما تلاش خواهیم کرد تا بجنگیم و هر تیمی که شایسته پیروزی است.

او ادامه داد: ما نگران هستیم اما به همه داوران اعتماد داریم. همه دیدند که در چند بازی گذشته چه گذشت. با این حال، ما سعی می کنیم به سهم خود عمل کنیم. امیدوارم داوران عدالت را رعایت کنند و هر تیمی که شایسته پیروزی باشد. شرایط به گونه ای است که نمی توانیم اعتراض کنیم. ما نگران هستیم اما اعتماد به نفس داریم.

نکونام با اشاره به نتایج فوق العاده ذوب آهن در دیدارهای خارج از خانه گفت: آمار و ارقام رسانه ها و تحلیل گران را اغوا می کند اما در فوتبال دو تیم با هم رقابت می کنند و بهترین برنده می شود!

سرمربی پایتخت با لباس آبی در مورد سبک دفاعی تیمش صحبت کرد و گفت: من آنطور که می خواهم بازی می کنم. تا زمانی که من بخواهم، همین است. من در باشگاه هستم و به دنبال چیزهای خوب برای بازیکنانم هستم.

وی درباره مشکلات پرداختی مالکان جدید استقلال گفت: این بحث ها مربوط به کارهای مدیریتی است و چیزی نیست که من در آن شرکت کنم.

نکونام در واکنش به تاثیر امضای این قرارداد گفت: نگران نباش، تاثیری روی شما نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تغییر نام باشگاه استقلال گفت: شما چیزهایی می گویید که به من مربوط نیست. مسئولان و مدیریت باشگاه باید تصمیم بگیرند و در هر صورت استقلال متعلق به ایران است.

نکونام در پایان به تشریح فلسفه فوتبالی خود پرداخت: در فوتبال دو تیم با هم رقابت می کنند و در نهایت یک تیم برنده می شود، من می خواهم تیمم برنده شود!

مجله اخبار فوتبال داخلی