لیورپول می تواند جواهری لالیگا را با کمتر از 50 درصد بند آزادسازی خریداری کند

طبق گزارش‌های اسپانیایی، لیورپول به طور بالقوه می‌تواند یک جوان هیجان‌انگیز را برای یک امتیاز ناچیز در تابستان امسال به ارمغان بیاورد.

AS (از طریق Sport Witness) ادعا کرد که قرمزها و اینترمیلان هر دو در جستجوی آلبرتو مولیرو، مهاجم لاس پالماس هستند که چندین ماه مورد علاقه روسای آنفیلد بوده است.

گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه لالیگا می تواند به زودی برای جذب این بازیکن 20 ساله آماده باشد، اگر آنها “احساس کنند که بهترین کار برای همه طرف ها برای انجام یک انتقال است”.

با وجود اینکه قرارداد این بازیکن جوان تا سال 2026 است و شامل بند آزادسازی 60 میلیون یورویی (51.5 میلیون پوند) است، تیم جزایر قناری ممکن است او را با قیمتی 25 تا 30 میلیون یورویی (21.5 تا 25.8 میلیون پوندی) بفروشد.

بیشتر بخوانید: 22 سال بزرگ که کلوپ فقط دو بار از آن استفاده کرد، می تواند در تابستان امسال به لیورپول کمک کند.

بیشتر بخوانید: Jarell Quansah به “تجربه دیوانه کننده” اشاره می کند که به انتقال به تیم اصلی لیورپول “کمک کرد”

مولیرو به یک بازیکن ثابت در تیم لاس پالماس تبدیل شده است که به راحتی در اولین فصل خود در لیگ برتر شکست خورده است و در 27 بازی این فصل سه گل و چهار پاس گل به ثمر رساند (Transfermarkt).

در حالی که این بازیکن 20 ساله در دریبل زدن حریفان گذشته مهارت دارد و میانگین 2.65 بازی موفقیت آمیز در هر 90 دقیقه در رقابت های کنونی دارد، اما از نظر معیارهای کلیدی دیگر با همتایان خود در پنج لیگ اصلی اروپا قابل مقایسه نیست. FBref).

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

وینگر/هافبک هجومی جوان به نظر می رسد چیزی شبیه به الماس خشن باشد، اگرچه لیورپول ممکن است تحت تأثیر احتمال جذب او برای کمتر از 50 درصد از بند آزادسازی او قرار بگیرد.

مولیرو بعید به نظر می‌رسد که آماده یک پیشرفت فوری در آنفیلد باشد، بنابراین یکی از راه‌هایی که قرمزها ممکن است در نظر بگیرند این است که او را در تابستان امسال برای انتقال دائمی تضمین کنند و او را به لاس پالماس قرض بدهند، مشابه آنچه که گفته می‌شود برای هدف دیگری که شایعه شده پیشنهاد می‌کنند. در ویلیان پاچو از اینتراخت فرانکفورت.

این ممکن است یکی از آن شایعات بازار باشد که تقریباً به همان سرعتی که ظاهر می شود ناپدید می شود، اما شاید مایکل ادواردز و ریچارد هیوز چیزی در او ببینند که بسیار دوست دارند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/05/moleiro-las-palmas-liverpool-transfer-latest/ منبع: