نیازی به درخشش در جام جهانی ندارم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایتالیا امشب در اولین بازی خود در مرحله مقدماتی میزبان مقدونیه شمالی است و در صورت پیروزی به مصاف برنده بازی ترکیه و پرتغال خواهد رفت. جورجیو کیلینی که چهار سال پیش شاهد حذف آتزوری در پلی آف مقابل سوئد بود، تاکید کرد که بازیکنان ایتالیایی باید آرام باشند و عملکرد همیشگی خود را در این مرحله به نمایش بگذارند.

جورجیو کیه لینی، مدافع باتجربه تیم ملی ایتالیا ابراز امیدواری کرد که از شکست چهار سال پیش درس گرفته باشد.

ما فقط باید خودمان باشیم، فوتبال خود را بازی کنیم و در زمین آرام باشیم. بازیکنانی که چهار سال پیش ناامیدی را تجربه کردند، تجربه و خونسردی لازم برای کنترل احساسات خود را خواهند داشت و این شکست درس مهمی برای ایتالیا بود.

برای پایان دادن به فوتبالم نیازی به درخشش در جام جهانی ندارم، اما اگر این اتفاق بیفتد خوب است. من همیشه تجربیات خوبی در یورو داشته ام و در جام جهانی این اتفاق نیفتاد، اما امیدوارم بتوانم در اوج دوران حرفه ای ام به پایان برسم. این یک هدف مهم برای همه ما است، همه ما می توانیم هیجان هواداران را احساس کنیم و فقط باید خودمان باشیم. ما نباید با تنش وارد زمین شویم یا احساس کنیم که اگر ببازیم این نتیجه در تاریخ خواهد ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816595 |
04 فروردين 1401 ساعت 14:49 |
6,934 |

0نظرات

جورجیو کیلینی:

ما در بازی اول مقابل بلغارستان بدشانس بودیم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، اما در دو بازی مقابل سوئیس بر بازی مسلط بودیم و از شانس خود برای پیروزی استفاده نکردیم. فکر نمی‌کنم تکرار کنیم. جورجیو کیلینی گفت: عملکردی که در ومبلی نشان دادیم. ما به چیز خارق العاده ای نیاز داریم، باید متواضع باشیم، زیرا هیچ اتفاقی در مقدونیه شمالی رخ نداده است و ما بازیکنان و فوتبال این کشور را می شناسیم.