هاروی الیوت: ما تیمی را داریم که لیگ را ببریم، پس چه کسی می گوید که ما نمی توانیم؟ – لیورپول اف سی

هاروی الیوت همچنان بر این باور است که لیورپول می‌تواند آخرین رقابت‌های یورگن کلوپ را با قهرمانی در لیگ برتر به پایان برساند، علیرغم اینکه کنترل رقابت قهرمانی را با لغزش در برابر رقیب منچستریونایتد واگذار کرده است.

پس از اینکه منچسترسیتی و آرسنال آخر هفته گذشته با تساوی بدون گل فراموش نشدنی دست یافتند، قرمزها کنترل یک کشمکش سه جانبه قهرمانی را در دست داشتند، اما روز یکشنبه در اولدترافورد پویایی تغییر کرد.

لیورپول با ضربه نقطه‌ای محمد صلاح به تساوی 2-2 رسید و نتوانست از برتری اولیه خود استفاده کند، با تلاش لوئیس دیاز تمام آنچه که باید قبل از خیره‌کننده‌های برونو فرناندز و کوبی ماینو نشان می‌داد.

پس از نتیجه ای که آرسنال را با هفت بازی باقی مانده در صندلی رانندگی قرار داد، “ترک زدن یورگن” در اولدترافورد تکرار شد.

لیورپول با 71 امتیاز با آنها برابر است اما تفاضل گل بسیار بدتری دارد، با این حال الیوت همچنان مطمئن است که آنها می توانند با دومین قهرمانی کلوپ در لیگ برتر به سلطنت کلوپ پایان دهند.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 7 آوریل 2024: هاروی الیوت (L) بازیکن لیورپول توسط آرون وان-بیساکا از منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین منچستریونایتد اف سی و لیورپول در اولدترافورد به دلیل پنالتی خطا شد.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او گفت: «ما نمی‌توانیم به تیم‌های دیگر فکر کنیم و کارهایی که آنها انجام می‌دهند را تماشا کنیم و بازی‌هایمان را بر اساس آنها انجام دهیم.

ما باید خودخواه باشیم و به کسب سه امتیاز روی تخته ادامه دهیم.

ما در بهترین موقعیت ممکن برای انجام آن هستیم، هواداران باورنکردنی را پشت سر خود داریم که تا پایان فصل در هر بازی از ما حمایت خواهند کرد. ما تیمی داریم که این کار را انجام دهیم، پس چه کسی می گوید ما نمی توانیم؟

ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم و بازی به بازی را ادامه دهیم، مطمئن شویم که هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی ریکاوری می کنیم و به راه خود ادامه می دهیم.

پایان سختی خواهد بود اما ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم.

الیوت روی نیمکت اولدترافورد تحت تأثیر قرار گرفت، جایی که او پنالتی را به دست آورد که به صلاح اجازه داد تا یک امتیاز را در دقیقه 84 نجات دهد.

بازیکن تعویضی به وب سایت لیورپول گفت: “باید هر سه می شد.” اما من فکر می کنم در همان زمان باید به بازی نگاه کنیم و عقب افتادیم.

فکر می‌کنم بچه‌ها جنگ و شجاعت باورنکردنی نشان دادند تا به بازی برگردند، هم سطح بمانند، در بازی بمانند و گل تساوی را به دست آورند.

یک امتیاز بهتر از هیچ است. ما 3 امتیاز را می خواستیم – شکی در این نیست – اما یک امتیاز بهتر از باخت است.

این یکی دیگر از دیدارهای تپنده بین رقبا بود، تنها سه هفته از پیروزی یونایتد در جام حذفی کلاسیک 4-3 در پایان وقت اضافه.

منچستر، انگلیس - یکشنبه، 7 آوریل 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچستریونایتد و لیورپول در اولدترافورد، هواداران را تشویق می کند.  این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول در آن روز نتوانست از موقعیت های خود استفاده کند، درست مانند روز یکشنبه که 28 شوت به ثبت رساند.

الیوت در مورد اینکه در مراحل کلیدی بازی به اندازه کافی بالینی نیست، گفت: «مطمئنا. فرصت های زیادی داشتیم.

چه پاس آخر باشد چه پایان، امروز برای ما نبود، اما متأسفانه فوتبال همین است. اما مبارزه و میل به ادامه راه تا سوت پایان شگفت انگیز بود.

فکر می‌کنم به‌عنوان یک تیم، به‌عنوان یک باشگاه با هوادارانی که از ما حمایت می‌کنند، در چنین استادیومی که اصلاً آسان نیست، این یک اعتبار برای همه کسانی است که درگیر هستند.

ما باید به مبارزه ادامه دهیم زیرا اکنون یک مسابقه بسیار سخت خواهد بود و باید به راه خود ادامه دهیم.”

https://www.thisisanfield.com/2024/04/harvey-elliott-we-have-the-team-to-win-the-league-so-who-says-we-cant/ منبع: