نوروزی فرد به تمرین سوم تراکتور نرسید


سرویس خبر شماره: 2013130
20 آوریل 1403 در 2:39 ب.ظ.
2.4K |

8نقطه نظر

آخرین معاینات پزشکی از وضعیت بدنی مدافع آلومینیوم نشان داد که او نمی تواند جلوی تراکتور بازی کند.

نوروزی فرد به تراکتور نرسید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمجتبی حسینی که در هفته های اخیر با کمبود بازیکن مواجه بوده و علاوه بر مصدومیت های متعدد، حداقل یک بازی محروم بوده، امروز علیرضا نقی زاده را به دلیل 4 اخطاره در اختیار ندارد. مقابل تراکتور بهروز نوروزی فرد به این جلسه نیامد.

آلومینیوم اراک که هفته ها به دلیل پارگی رباط صلیبی اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی را در اختیار نداشت، در بازی افتتاحیه مقابل پرسپولیس به دلیل مصدومیت بهروز، سه بازیکن بزرگسال خود را در نیم فصل از دست داد و با پنجره بسته روبرو بود. نوروزی فرد پنج هفته است که این بازیکن را در اختیار ندارد و این روند امروز نیز ادامه دارد.

بهروز نوروزی فرد که تا هفته شانزدهم لیگ برتر به طور مستمر در تمامی دیدارهای جام حذفی حضور داشت و عملکرد درخشانی در خط دفاعی این تیم داشت، در آخرین بررسی از کادر پزشکی ایرالکو مشخص شد که حاضر نخواهد شد. می تواند امروز مقابل تراکتور بازی کند.

با توجه به محرومیت نقی زاده و مصدومیت نوروزی فرد، شریفات و تبریزی، آلومینیوم اراک امروز با 11 بازیکن بالای 23 سال در ترکیب خود به مصاف تراکتور می رود و 8 نفر دیگر این تیم را جوانان تشکیل می دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی