هلند مشکلات جزئی داشت. ما نمی خواهیم ریسک کنیم

گواردیولا امروز در تگزاس در مصاحبه با خبرنگاران به غیبت ارلینگ هالند در بازی دوستانه قبلی اشاره کرد و گفت: “ارلینگ برای بازی بعدی آماده خواهد بود. او مشکلات جزئی داشت. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. ارلینگ برای بازی بعدی با ما بوده است. دو جلسه تمرینی آخر.” او تمرین کرد اما ما نمی خواهیم ریسک های غیرضروری را انجام دهیم. فصل طولانی در پیش است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

همانطور که هواداران منچسترسیتی نگران مصدومیت ارلینگ هالند، خرید بزرگ تابستانی باشگاه هستند. پپ گواردیولا دلیل تاخیر در انجام اولین بازی خود با پیراهن این تیم را تشریح کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند، ستاره نروژی جدید منچسترسیتی در بازی دوستانه اخیر این تیم مقابل کلاب آمریکا غایب بود. پس از غیبت، هواداران سیتی نگران مهاجم نروژی شدند و سوالات زیادی در مورد مصدومیت او ایجاد کردند.

ارلینگ هالند که در تابستان با قراردادی 61 میلیون دلاری از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی سفر کرد، نتوانست اولین بازی خود را با پیراهن سیتی انجام دهد. پپ گواردیولا سرمربی این تیم به نگرانی هواداران پاسخ داد و گفت که ستاره نروژی مشکلات جزئی داشته و هدف از بازی ندادن او به حریف مکزیکی ریسک نکردن کادر فنی بوده است.


سرویس خبر شماره: 1834604
30 جولای 1401 ساعت 18:30
1.5 هزار |

2نقطه نظر

پپ گواردیولا:

سیتیزن ها که خود را برای شروع فصل جدید آماده می کنند، قصد ندارند برای اعزام زودهنگام هلند به زمین، ریسک های غیرضروری انجام دهند. هلند که فصل گذشته برای دورتموند بازی می کرد، در طول فصل در مقاطعی دچار مصدومیت شد. به گفته منچسترسیتی، او باید منتظر بازی دوستانه بعدی مقابل بایرن مونیخ باشد.