همسر فرد روش جالبی را به اشتراک می گذارد که ستاره در حال گذراندن وقت خود در آستانه دیدار سویا اروپا – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

فردا، یونایتد به دنبال نوشتن اشتباهات تساوی 2-2 یک هفته پیش خود مقابل سویا خواهد بود.

“گاهی اوقات فرد با خوشحالی دستهایش را بالای سرش دراز می کرد، به نظر نمی رسید که مردی باشد که برای یک کراوات بزرگ در پنجشنبه شب آماده می شود.”

این واقعیت که برتری دو گل به راحتی تسلیم شد با مصدومیت های بزرگی که توسط دو مدافع میانی رافائل واران و لیساندرو مارتینز متحمل شدند، تشدید شد.

با این حال، تیم در نیمه دوم عملکرد بی‌حالی داشت و به سویا اجازه داد تا به بازی بازگردد.

فرم سابیتزر اخیراً فرد را به نیمکت رسانده است، اما فردا، شماره 17 یونایتد این فرصت را خواهد داشت تا به تن هاگ یادآوری کند که چه کاری می تواند انجام دهد و چرا باید در طول فصل به شدت به او اعتماد کرد.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/19/freds-wife-shares-interesting-way-star-is-spending-his-time-ahead-of-sevilla-europa-clash-262769/ منبع:


همسر فرد هافبک منچستریونایتد یک کلیپ ویدیویی از این بازیکن برزیلی در حال لذت بردن از یک نگاه نادر از خورشید در حالی که در حال نواختن طبل با صدای سالسا است به اشتراک گذاشته است.

با برونو فرناندز برای بازی اسپانیا تعلیق شد و سابیتزر دورنمای نامشخصی برای شروع پس از مصدومیت این اتریشی قبل از بازی ناتینگهام فارست، فرد شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی دارد.

در کنار فرد، تبلتی بود که موسیقی پخش می کرد.

یونایتد تایید کرد که مارتینز ادامه فصل را از دست خواهد داد. مبارزات انتخاباتی واران با یک نخ آویزان است، اگرچه امید وجود دارد که او بتواند نقش کوچکی را ایفا کند.

خورشید گزارش می دهد، “مونیک، یک مهندس شیمی، ممکن است چیزی را در هوا ببیند، زیرا فرد با تبدیل شدن به یک شیطان جاده، جنبه دیگری از شخصیت خود را نشان داد.”

مونیک سالوم، شریک فرد فرد، ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد این مرد 30 ساله بیرون نشسته و در حال آفتاب گرفتن است و روحیه خوبی دارد.

مردان اریک ده هاگ در نیمه اول توسط مارسل سابیتزر دو گل به ثمر رساندند. به نظر می رسید که یونایتد کنترل کروز را در اختیار داشته باشد و قرار است قبل از خوابیدن کراوات، دوره دوم را پشت سر بگذارد.

این مرد 30 ساله با تبلتی که بالای ماشینش موسیقی پخش می‌کرد، خوشحال بود که بر روی یک اتاباک – یک طبل دستی بلند آفریقایی-برزیلی کوبید.