هواداران دوباره به سیاوش حمله کردند. با حمایت ما کارت پایان خدمت / سوت دوم خود را در عرض 3 ماه از یزدانی دریافت کردید

هواداران دوباره به سیاوش حمله کردند.  با حمایت ما کارت پایان خدمت / سوت دوم خود را در عرض 3 ماه از یزدانی دریافت کردید

حالا با گذشت نزدیک به سه ماه از تاریخ انتشار این توییت (30 مهرماه امسال)، رفتار غیرمنتظره سیاوش یزدانی در قبال یکی از هوادارانی که مودبانه با او ایستاده بود و با او صحبت می کرد باعث شد تا این مدافع مشهدی مقابل چشمان هواداران مورد انتقاد شدید قرار بگیرد.

هواداران استقلال در فضای مجازی فکر می کردند او می تواند بایستد و به حرف های هوادار گوش دهد و حتی بدون پاسخگویی محل را ترک کند. در حالی که در ماشین را می بست، جمله ای را به زبان آورد که آن فرد و البته خیلی زود بیشتر هواداران استقلال را آزار داد.

سیاوش یزدانی پیشتر در روز جشن تولد 50 سالگی مربی پرتغالی خود توسط اعضای تیم در توییتی نوشت: مربی تولدی ندید! و با این جمله ساپینتو برای چندین هفته بازیکنی عصبانی و منفور بود. آن طور که حتی در باشگاه اعلام شد این بازیکن دیگر جایی در بین سرمربی پرتغالی استقلال ندارد. اما وساطت و وساطت چند بازیکن بزرگ استقلال مانند چشمی و حسینی این مشکل را به گونه ای دیگر تغییر داد تا سیاوش یزدانی به جمع بازیکنان استقلال برگردد.

در شرایطی که استقلالی ها عارف غلامی و محمدحسین مرادمند را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند قطعا حضور سیاوش یزدانی در ترکیب استقلال مهم و ارزشمند است. به خصوص در بازی پنجشنبه این هفته مقابل تراکتورسازی اما دلخوری هواداران استقلال و حمله به سیاوش یزدانی در فضای مجازی نشان می دهد که آنها از رفتار مدافعی که در جریان بازی کاملا از او حمایت کردند، به شدت ناراضی هستند. و مطمئناً از او چنین انتظاری نداشتند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مدافع استقلالی جذب شده در لیگ برتر بیست و یکم در دوران غیبتش در استقلال به شدت مورد حمایت هواداران این تیم قرار گرفت. حتی می توان گفت با اصرار و پشتکار هواداران در فضای مجازی توانست زودتر از موعد مقرر کارت پایان خدمت خود را دریافت کند و برای ادامه فوتبال در سطح اول به باشگاه استقلال برگردد. ایران. اما همین بازیکن دومین سوت خود را در این فصل با عبور از کنار یک هوادار بیرون درب خروجی کمپ یاد حجازی به صدا درآورد.