لوگراه از زیدان عذرخواهی کرد

وینسنت دولوک یکی از روزنامه نگاران برجسته فرانسوی در این باره نوشت: اولین بار نیست که کسی احساس می کند زندگی حرفه ای اش رو به پایان است و باید کاری انجام دهد. رئیس فدراسیون فوتبال نباید چنین حرف هایی بزند. نوئل لوگره مایه شرمساری فوتبال فرانسه شده و میراث آن را از بین می برد. سرمربی تیم ملی را در شرایط سختی قرار می دهد و اظهارات اینچنینی ممکن است دلایل خوب تمدید قرارداد با دشان را زیر سوال ببرد.»

1789680

در این بین، لوپاریزین سعی کرد به تفاوت جدی امباپه و لوگری اشاره کند: امباپه مانند بسیاری دیگر از کاربران شبکه های اجتماعی درباره اظهارات لوگری درباره زیدان توییت کرد و از این پرونده انتقاد کرد، اما این توییت آسان نبود و این کار آسانی نبود. ستاره پی اس “جی عملا به رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه حمله کرد.”
اما جالب اینجاست که RMC Sport مدعی شد با نزدیکان لوگراه تماس گرفته و نظر آنها را در مورد رابطه او با زیدان جویا شده است. رئیس فدراسیون فوتبال رابطه بسیار خوبی با زیدان دارد و این چیزی است که نزدیکان او مدعی هستند. آنها اخیرا در مراسم توپ طلا صحبت کردند. لوگرا به خوبی جایگاه خود را در تاریخ فوتبال فرانسه می داند. او قصد داشت با این اظهارات بگوید زیدان می تواند به هر تیم دیگری بپیوندد و شانس هدایت تیم دیگری را داشته باشد.
موج انتقادات لگرعه باعث شد که وی از سمت خود کناره گیری کند. رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در بیانیه ای اعلام کرد: باید بابت حرف هایی که نشان می دهد فکر و علاقه من به بازیکنی که زیدان بوده و مربی ای که نشده است عذرخواهی کنم، مصاحبه ای که انجام دادم ساختگی بود چون مجری برنامه. سعی داشت با قرار دادن دشان و زیدان در مقابل هم حاشیه ایجاد کند: “زیدان می داند که من مانند همه فرانسوی ها به او علاقه زیادی دارم.”

1789681



مجله اخبار فوتبال خارجی حمله نوئل لوگره، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به زین الدین زیدان موجی از انتقادها را علیه وی برانگیخته است.

    لوگراه از زیدان عذرخواهی کرد


سرویس خبر شماره: 1863742
19 ژانویه 1401 @ 1:41 بعد از ظهر |
911 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مجری می خواست زیدان و دشان را بکشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانسه در شوک است. اظهارات لوگره درباره زیدان باعث تعجب بسیاری از هواداران فوتبال، بازیکنان سابق و فعلی و همچنین خبرنگاران و رسانه ها شد.
او در مصاحبه با RMC Sport مدعی شد که بهتر است خبرنگارانی که به زیدان علاقه دارند برنامه ویژه ای برای او تهیه کنند تا باشگاه یا تیم ملی دیگری برای او پیدا کنند و همچنین اظهار داشت که با او صحبت نکرده است. این مربی فرانسوی و با اینکه با او تماس گرفت اما پاسخی نداد.
بسیاری از شخصیت ها در فرانسه به این اظهارات واکنش نشان دادند. اولین نفر کیلیان ام‌باپه بود که اعتراض خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و رسانه‌های فرانسوی هم سکوت نکردند زیرا متوجه چنین واکنشی به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فرانسه نشدند.
روزنامه اکیپ فرانسه پوشش امروز خود را به این سوال و از عنوان آن اختصاص داده است “غیر قابل قبول” او از اظهارات لوگراه استفاده کرد. در بخشی از متن این خبر آمده است: لوگراه عادت دارد در رسانه ها اغراق کند و عواقب کنترل نشده آن برای او مهم نیست. او روز یکشنبه تصمیم گرفت به دعوت تلویزیونی پاسخ مثبت بدهد و این مصاحبه یک ساعت و نیم بعد انجام شد و چرا باید چنین اظهاراتی علیه زیدان داده شود؟ آیا آنها به دنبال واکنش بودند؟ »

1789679