هیچ تیمی به سقف قرارداد احترام نمی گذارد. این قانون فقط هدفش ضربه زدن به استقلال است/واکنش به احتمال جدایی از حسینی; من به راحتی و واضح می گویم که …

سرمربی استقلال درباره اینکه برخی از رقبا خیلی زودتر از آبی‌ها نقل و انتقالات را آغاز کردند و بازیکنان مورد نظر خود را وارد کردند و اگر این تاخیر به ضرر استقلال تمام شود، گفت: خیلی از تیم‌ها کار خود را از پارسال شروع کردند. قبل از پایان لیگ با بازیکنان یا بازیکنان جدیدشان صحبت کردند و آنها را گرفتند. یک نکته خیلی مهم این است که می گویند استقلال سقف قرارداد دارد اما ندارد. اینها برای ضربه زدن به تیم ما هستند.

سرمربی استقلال درباره نواقص تیمش توضیح داد: کمبود استقلال در این مسیر مشهود است. ما 35 روز تا شروع لیگ فرصت داریم و این چیزی نیست که امروز می خواهم در یک دقیقه یا یک ساعت بگویم. در این چند روزی که تا شروع لیگ مانده، باید برنامه هایمان را یکی یکی جلو ببریم.

نکونام و طرفدارانش

وی درباره وضعیت پست دروازه بانی استقلال و احتمال جدایی سیدحسین از حسینی توضیح داد: سعی می کنم بهترین تصمیم را برای تیم و بازیکن بگیرم تا موفق شوم. برای جذب بهترین افراد در همه موقعیت ها برنامه ریزی کنید.

وی درباره اینکه گفته می شود از روند نقل و انتقالات استقلال ناراضی است، پاسخ داد: نه اینطور نیست. من به راحتی و واضح می گویم که باید بهترین نقل و انتقالات را داشته باشیم و باید بهترین بازیکنان و افراد را به دست آوریم زیرا آن هواداران از من و تیم انتظار دارند. ما باید بهترین بازیکنان و افراد را در اینجا داشته باشیم تا بهترین نتایج را در طول فصل بگیریم.

نکونام درباره رفت و آمدهای استقلال نیز گفت: به ازای هر بازیکنی که بخریم یک اوت خواهیم داشت. همه بازیکنان امروز هستند و باید ابتدا بازیکنان ورودی را امضا کنیم، سپس در مورد بازیکنان خروجی تصمیم گیری کنیم. وقتی بازیکنی جذب نمی شود، نمی توانیم از خروج صحبت کنیم.

وی با توجه به اینکه قطعا برنامه های نقل و انتقالاتی متفاوتی دارد و شاید برنامه الف او شامل سعید عزت اللهی باشد که بسیاری از باشگاه ها او را می خواهند و اگر مدیران باشگاه قول جذب این بازیکنان را می دادند، تصریح کرد: درباره چند بازیکن صحبت کردند اما انجام ندادند. برای بازی در ایران نیامد. اما می توانیم افرادی را که نامشان را اعلام کردم به باشگاه جذب کنیم و باشگاه هم آمادگی جذب آنها را دارد. البته یک سری صحبت ها باعث می شود این بازیکنان از ما دور شوند. وقتی با یک بازیکن صحبت می کنید، دوستان به همان سرعت صحبت می کنند و چیزهایی گفته می شود که بازیکن را از خود دور می کند. سعی می کنیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم.

وی درباره هدفش با استقلال گفت: هدف همه تیم ها مشخص است و برای کسب جام تلاش می کنند. کار ما از امروز شروع شد و تا آخرین روز می جنگیم و برای قهرمانی می جنگیم.

سرمربی استقلال گفت: هنوز کسی را نگرفتیم. ما با بازیکنان مورد نظر صحبت می کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نکونام درباره اینکه امیدوار است رکوردهای دوران حضورش در تیم ملی را در استقلال تکرار کند زیرا هواداران بسیار از او حمایت کرده اند، گفت: روزی که فوتبال ملی را شروع کردم به رکوردها فکر نمی کردم. و آن رکوردها در طول راه به دست آمد.” امیدوارم طبق برنامه 2 ساله ای که به استقلال دادیم بتوانیم بیشترین موفقیت را کسب کنیم و هوادارانی را که واقعا شرمنده ام کردند خوشحال کنیم.

جواد نکونام در حاشیه اولین تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: ابتدا از هوادارانی که از روز اول تا امروز که تمرینات ما شروع شده همیشه لطف و پشتیبان بودند تشکر می کنم. خدا را شکر می کنم که هواداران خوبی داریم که به ما امید و گرما می دهند. انشاالله در آینده چه کار سختی داریم و موفق باشیم.

نکونام اضافه کرد: هیچ کدام از این اتفاقات در تیم هایی که در حال حاضر بازیکن می گیرند دیده نمی شود و این مسائل فقط روی باشگاه و تیم ما تاثیر می گذارد تا نتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را بیاوریم. نقل و انتقالات به باشگاه های دیگر حق همه است. همه می توانند تمام تلاش خود را انجام دهند و بهترین بازیکنان را به دست آورند، اما هیچکس نباید به تیم ما آسیب بزند زیرا من وظیفه دارم از تیم استقلال حمایت کنم. سخنرانی ها و حرف هایی که بیرون زده می شود همه برای بیرون است.

سرمربی استقلال درباره احتمال حضور مجید حسینی در این تیم گفت: نام بازیکن را نمی برم اما صحبت می کنیم تا بازیکنان خوبی داشته باشیم.