پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)


سرویس خبر شماره: 2016232
2 اردیبهشت 1403 ساعت 23:21 |
6.5 هزار امتیاز خبر|

24نقطه نظر

رئال مادرید به سرعت توانست به برتری بارسلونا پایان دهد و به تساوی برسد.

پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن مقابل رئال مادرید پیش افتاد، وینیسیوس جونیور از روی نقطه پنالتی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

ابتدا در دقیقه 5 بازی کریستنسن که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن موفق به گلزنی شده بود، از روی کرنر رافینیا و اشتباه آندری لونین موفق شد دروازه میزبان را باز کند.

برتری بارسا دیری نپایید. بعد از گل مدافع دانمارکی، مادریدی ها بارسلونا را تحت فشار قرار دادند و موقعیت هایی خلق کردند.

2013544

در دقیقه 17 لوکاس واسکز از سمت راست حرکت کرد و ژائو کانسلو را به طرز فوق العاده ای پاس داد، اما پائو کوبارسی اجازه نداد واسکز بیشتر از این پیش برود و او را در محوطه جریمه پایین آورد تا داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد. . حالا نوبت اجرای وینیسیوس جونیور بود. او پشت توپ قرار گرفت و ضربه خود را به سمت راست زد، اگرچه ترشتگن مسیر توپ را به درستی تشخیص داد، اما نتوانست آن را متوقف کند و بازی خیلی زود به تساوی کشیده شد.

برخی از هواداران و حتی بازیکنان بارسلونا معتقد بودند که تصمیم داور برای اعلام پنالتی درست نیست اما در اولین تست های پس از این اتفاق داوران اسپانیایی تصمیم داور را تایید کردند.

2013542

نام تجاری:
پرز بورول، داور مارکا در مورد صحنه پنالتی گفت: “اولین تماس کوبارچی با لوکاس واسکز او را پایین می آورد، بنابراین قطعا یک پنالتی است.”

آس:
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری مجله آس نیز پنالتی را تایید کرد و گفت: از آن صحنه هایی است که مدافع اول به پای حریف ضربه می زند، بنابراین پنالتی کاملا درست است.

مجله اخبار فوتبال خارجی