واکنش علی دایی به ممانعت از سفر خانواده اش به دبی

پس از انتشار این خبر و در شرایطی که همه به دنبال علت این مشکل بودند، علی دایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: همسر و دخترم امروز به صورت قانونی از فرودگاه امام خمینی (ره) سوار هواپیما شدند تا به دبی پرواز کنند. . اما هواپیمای شرکت ماهان از دبی بازگردانده شد و در کیش به زمین نشست و دخترم و شوهرم از پرواز خارج شدند اما دستگیر نشدند. همچنان پیگیر کارشان هستم تا از کیش به تهران برگردم. بعد از اینکه دخترم و شوهرم را یک ساعت بعد از هواپیما پیاده کردند گفتند دخترت می تواند برود و وقتی دخترم می خواست برود گفتند درهای هواپیما بسته است و او هم نمی تواند برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، خبرگزاری بارنا امروز گزارش داد: پس از اطلاع مسئولان مربوطه از پرواز حامل همسر علی دایی، پرواز مذکور با هماهنگی در فرودگاه کیش به زمین نشست و همسر و دختر علی دایی از هواپیما خارج شدند.


سرویس خبر شماره: 1861408
05 ژانویه 1401 ساعت 19:34 |
9.4K |

0نقطه نظر

همسر و دختر علی دایی ظهر امروز در مسیر فرودگاه دبی به ایران بازگردانده شدند.

واکنش علی دایی به ممانعت از سفر خانواده اش به دبی

دای افزود: من در زندگی چیزهایی می بینم که باور آنها برایم بسیار سخت است. آنها کنترل گذرنامه را انجام دادند و به طور قانونی سوار هواپیما شدند، اما بسیاری از مسافران را از دبی دور کردند تا همسر و دخترم را پیاده کنند. اگر مشکلی بود چرا جلوی آنها را نگرفتند؟ اگر مشکلی نیست چرا آنها را پس فرستادند؟ شما باید این سوالات را بپرسید. ما جوابی نمی گیریم



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که آیا همسر و دخترش ممنوع الخروج شده اند، گفت: اگر ممنوع الخروج شده بودند، سیستم پلیس باید گذرنامه آنها را نشان می داد. هیچ کس در این مورد به من پاسخی نداده است. من واقعا نمی دانم دلیل این چیزها چیست؟ آیا آنها می خواستند یک تروریست را دستگیر کنند؟ همسر و دخترم برای یک سفر چند روزه به دبی می رفتند و برمی گشتند. حتی دوشنبه آینده زمان پرواز آنها به خانه بود.