توضیح ستاره تیم ملی درباره انتقال/جایزه خودرو از جیب دولت خارج شد

تنها پاداشی که به ما دادند بازی با ولز بود و ما 15000 دلار گرفتیم. از این پول قبل از بازی با آمریکا، بیش از 6 میلیارد تومان آن را به خیریه گذاشته بودیم تا مردم را خوشحال کنیم و به آنها کمک کنیم. این 15000 دلار از جیب دولت نیامد و پاداش AFC و فیفا بود. تمام ماجرا همین بود، اما عده ای می خواستند به ما حمله کنند. خیلی از بازیکنان تیم ملی کارهای خوبی انجام می دهند اما توجه رسانه ها را جلب نمی کنند. متأسفانه چنین کارهای خیری به ندرت دیده می شود، اما به عنوان مثال، پاداش 15000 دلاری برای قهرمانی در جام جهانی، جسارت محسوب می شود.

بعد از جام جهانی موضوع پرداخت حواله واردات خودرو به بازیکنان ملی حواشی زیادی به پا کرد و خیلی ها نسبت به اینکه چنین پاداشی برای بازیکنان تیم ملی است واکنش نشان دادند. حتی کار به جایی رسید که ورزشکاران رشته های دیگر اعتراض کردند. اما علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی و فردی که در متن ماجرا قرار داشت در گفت و گو با خبروزی به این سوال واکنش نشان داد. بیرانوند موضوع انتقال و پاداش خودرو را اینگونه توضیح داد:

نمی دانم این همه حاشیه برای چیست. داستان هاوالا صعود به جام جهانی بود. به ما قول دادند اما هنوز عملی نشده است. اصلا پولی به ما ندادند. همین الان از آقای نبی یا هرکی گفت بازیکنان تخفیف گرفتند بپرس ببین چه تخفیفی به ما دادند؟ قرار بود پیش از جام جهانی این تخفیف ها را بدهند و باز هم خط بازیکنان داغی است که تا حالا حرفی نزده اند. آقای سجادی گفته بود درست می شود اما نشد و اعتراضی نکرد.

گفتگوی کامل بیرانوند با خبروزی را می توانید اینجا بخوانید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال