واکنش کنعان به درگیری عجیب و جنجالی


سرویس خبر شماره: 2002568
27 فوریه 1402 در 12:19 ب.ظ |
52.4K |

150نقطه نظر

ناراحت و عصبانی بودم، متاسفم

حسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس پس از شکست قرمزها مقابل اراک درگیری عجیب خود را توضیح داد.

واکنش کنعان به درگیری عجیب و جنجالی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حسین کنعانی روزهای سختی را سپری می کند و با اینکه هنوز از شوک و غم حذف تیم ملی از مرحله نیمه نهایی جام ملت ها، دو روز مانده به بازی با آلومینیوم، کاملا بیرون نیامده است. ، به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و در ترکیب قرار گرفت.

حسین کنعانی پس از شکست پرسپولیس در حالی که به شدت ناراحت و مستأصل بود هنگام ورود به اتوبوس تیم با شعارهای هواداران علیه خود مواجه شد، واکنش شدیدی نشان داد و با یکی از هواداران مورد ضرب و شتم قرار گرفت که ویدئوی آن رفته است. ویروسی از دیشب

مدافع پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود علاوه بر توضیح درباره اتفاقات روز گذشته، از هواداران پرسپولیس و اراکی ها نیز بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. وی گفت: فضای امنیتی در ورزشگاه امام خمینی اراک نامناسب است و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس تیم حضور داشتند.

1991486

کنعانی در داستان خود نوشت: وی ادامه داد: دیروز روز سختی برای من بود، غم شکست مقابل تیم خوب آلومینیوم اراک باعث ناراحتی کل تیم و هواداران شد، متاسفانه بازی در شرایط امنیتی خوبی برگزار نشد و هواداران از رختکن تا استادیوم، کنار اتوبوس، و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد.

او توضیح داد که چگونه کنترل خود را از دست داده است: ناامیدی از باخت و شنیدن سخنان زشت از چند نفر که قطعاً با مردان مهمان نواز و شریف اراک تفاوت دارند باعث شد کنترلم را از دست بدهم و برای این اتفاق بسیار متاسفم. سپس از مردم عزیز و مهربان می خواهم بابت رفتارم عذرخواهی کنم.

کنعانی پس از پخش این ویدئوی جنجالی از دعوای او در حالی تحت فشار زیادی است که در آخرین دیدارهای نیم فصل اول به دلیل مشکلات مربوط به انتقال ماشین از تیم ملی تحت فشار قرار گرفته بود. و در تخت جمشید نشسته بود. باید دید با این عذرخواهی شرایط برای او تغییر می کند یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی