پشت سه امتیازی اصفهانی ها یک دروازه بان بود (عکس)


سرویس خبر شماره: 2002569
27 فوریه 1402 در 12:29 ب.ظ |
328

0نقطه نظر

دلایل دعوای انتقام جویانه

حبیب فرعباسی پنالتی را مهار کرد و تاثیر زیادی در برتری ملوان داشت.

پشت سه امتیازی اصفهانی ها یک دروازه بان بود (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فر عباسی که بلافاصله پس از انتقال به ملوان در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و با شماره پیراهن محبوب خود حفاظت از قفس توری ملوان را مأموریت خود قرار داد، از پاس گل گذشت. روز آزمون تاریخی

او از ابتدای فصل با کادرفنی ذوب آهن مشکل داشت اما کنار گذاشته شدن از این تیم و تمرین حبیب را متقاعد کرد تا تصمیم جدیدی برای فوتبالش بگیرد. در حالی که ذوب آهن احتمالاً با تصمیم او برای جدایی موافقت نمی کرد، فرعباسی گزارش سربازی خود را منتشر کرد تا ذوب آهن را به تیم سرمربی محبوبش ترک کند.

فرعباسی که با حضور مهدی تارتار از نفت مسجد سلیمان به ذوب آهن پیوست، بار دیگر شاگرد این سرمربی شد که بلافاصله در ترکیب اصلی قرار گرفت و پس از کلین شیت مقابل شهر راز، این بار خود را حفظ کرد. دروازه فولادشهر بسته شد.

نکته جالب در مورد فرعباسی این است که در نیمه اول بازی دیروز، شاگردان ذوب آهن صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا شایان مصلح فرصت باز کردن دروازه حریف را داشته باشد اما حبیب با خواندن دست مدافع چپ ذوب، پنالتی او را مهار کرد. جلوی تیم محمد ربیعی را بگیرید و پیروز به رختکن برگردید.

در همین حال، او پس از مهار آن پنالتی بسیار خوشحال بود و بدون هیچ تساهلی نسبت به تیم سابق خود، شور و اشتیاق آنی خود را نشان داد.

او در نیمه دوم یک سیو استثنایی انجام داد، هرچند در این صحنه خوش شانس بود، توپ به وسط دروازه او برخورد کرد و او راحتتر توانست توپ را مهار کند، اما به هر حال این دو سیو راه را برای رضا جعفری هموار کرد. . گل دیرهنگام که باز هم شادی را در قفس به ارمغان آورد. ملوانان پیروز شدند.

فر عباسی که در این مبارزه انتقام جویانه توانایی های خود را به بهترین شکل نشان داد پس از پایان مسابقه به سمت هواداران ملوان رفت و با آنها ابراز خوشحالی کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی