وضعیت استقلال خطرناکتر از همیشه شده است/ فتح الله زاده راهی اروپا می شود؟

لازم به ذکر است در این جلسه بحث تامین منابع مالی جدید مطرح شد که بر این اساس این تصمیم اتخاذ می شود، ضمن تلاش برای یافتن و مذاکره با برخی منابع مالی، در جلساتی با مدیران بانک شهر برای ایجاد منابع جدید. راه حل ها با توجه به ویژگی های این اسپانسر آبی پوش باید اقدامات لازم انجام شود.

اگرچه باشگاه استقلال در روزهای اخیر پنجره نقل و انتقالات خود را با بازیکنانی مانند گابریل پین و هروی میلیچ باز کرده است، اما موضوع استراماچونی و عدم توافق با این سرمربی علیرغم اظهارات اخیر رئیس سازمان خصوصی سازی همچنان در هوا باقی مانده است. بدنه موجی از نگرانی به اردوی آبی‌ها رسیده است که در صورت عدم هماهنگی با سرمربی ایتالیایی، عواقب این اتفاق می‌تواند استقلال را تا حد قابل توجهی متزلزل کند.

در نتیجه روز گذشته جلسه اعضای هیات مدیره استقلال برگزار شد و در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم برای رفع این مشکل پس از سال ها انجام شود.

در این راستا تمامی اعضای هیات مدیره ماموریت ویژه ای برای یافتن و مذاکره با منابع جدید تامین مالی برای انجام هر چه سریعتر اقدامات لازم در هماهنگی با علی فتح الله زاده پیدا کرده اند. لازم به ذکر است که قرار است کمیته انضباطی فیفا در خصوص پرونده استقلال و استراماچونی به درخواست سرمربی ایتالیایی در تاریخ 20 اسفندماه تشکیل جلسه دهد که بر اساس گزارش ها در این جلسه فیفا دو ماه به باشگاه استقلال مهلت می دهد. برای تسویه حساب با استرا. این اتفاق در حالی رخ داد که احتمالا در این تاریخ پنجره نقل و انتقالات استقلال دوباره بسته خواهد شد.

البته استقلالی ها درخواست های ارزی خود از فیفا و AFC را نیز بررسی می کنند. این در حالی است که این باشگاه در حال حاضر دوران حساس و نزدیک به بحرانی را سپری می کند و با توجه به اینکه مشخص نیست این درخواست ها چه زمانی منتشر می شود، این باشگاه به عنوان عامل اصلی تامین منابع روی این موضوع تکیه نکرده است. اما احتمالا با انتشار آن بسیاری از مشکلات مالی استقلالی ها حل خواهد شد. نکته دیگر در این زمینه این است که اگر روند تسویه حساب با استرا تا قبل از 20 اسفند به خوبی پیش نرود، ممکن است در این لحظه حساس برای باشگاه ایرانی، مدیرعامل این باشگاه مذاکره و زمان بیشتری برای پرداخت با استراماچونی گو به دست آورد. به ایتالیا. یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: آبروی هواداران استقلال بسیار بالاست و حالا قضیه به مرحله خطرناکی رسیده است و شاید حاج آقا برای تصمیم گیری در این باره مجبور به سفر به ایتالیا شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال