روزنامه‌نگار ایتالیایی ویکتور اوسیمن را “یک دیوانه درخشان” می‌نامد – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات

به هر کسی که او را انتخاب کرد تبریک می گویم. او جواهری است که به خوبی جلا داده شده است تا او را آنطور که شایسته است بدرخشد.» او گفت.

من دیوانه اوسیمن هستم و فکر می‌کنم او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اوسیمن دیوانه است زیرا کارهایی می‌کند که دیگران حتی به آن فکر نمی‌کنند، امسال او نشان می‌دهد که واقعا کیست. او گفت

اوسیمن به شدت با انتقال به اولدترافورد مرتبط شده است و یونایتد در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم مرکزی درجه یک است.

برای اینکه ناپولی برتری بزرگ خود را از دست بدهد و اوسیمن به اولین عنوان لیگ حرفه ای خود نزدیک شود، به یک فروپاشی بزرگ نیاز دارد.

ویسنادی در ادامه با ستایش از افرادی که اوسیمن را به ناپولی آوردند، گفت که او احساس می کند اکنون در اوج بازی خود بازی می کند.

مهاجم نیجریه ای متولد شده در این فصل به طور میانگین تقریباً یک گل در هر بازی به ثمر رسانده است که به ناپولی با 13 امتیاز در صدر سری آ کمک کرده است.

اوسیمن به عنوان یکی از تیراندازان برجسته اروپا شهرت پیدا کرده است و ویسنادی احساس می کند که در این فصل در شکل زندگی خود است.

فقط یک دیوانه باهوش می تواند آن بازی (گل) را بسازد، نبوغ در زدن آن ضربه در آنجا خارق العاده است. او گفت

همانطور که در گزارش شده است شاهد ورزشجیانی ویسنادی روزنامه نگار از مهاجم خوش فرم تمجید کرده است.

ویسنادی هنگام توصیف یکی از گل های اخیر خود برای ناپولی، اوسیمن را “دیوانه درخشان” نامید.

اوسیمن در 24 سالگی این پتانسیل را دارد که به اریک تن هاگ و یونایتد بهترین بخش از خدمات یک دهه را در اوج بازی خود ارائه دهد.

سرعت، قدرت و توانایی تمام کردن او کاملاً با سبک هجومی تن هاگ مطابقت دارد، زیرا او و یونایتد برای بازگشت به اوج فوتبال اروپا برنامه ریزی می کنند.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/09/italian-journalist-calls-victor-osimhen-a-brilliant-madman-259489/ منبع:

ویکتور اوسیمن هدف نقل و انتقالات منچستریونایتد توسط یک روزنامه نگار برجسته ایتالیایی به عنوان “دیوانه درخشان” توصیف شده است.