ویدیوهای رشوه دادن داور جعلی است (تصویر)

یک تیم خبرگزاری فرانسه برای پیگیری این حادثه اعزام شد. با پیگیری های این گروه مشخص شد که این ویدئوی جنجالی مربوط به سال 2018 است. مستندی درباره فساد داوران فوتبال آفریقایی، شرط بندی و تغییر امتیازات در آن سال منتشر شد که طی آن افراد زیادی دستگیر شدند. در میان دستگیر شدگان یک کمک داور کنیایی به نام رینچ بود و این ویدئو لحظه ای را نشان می دهد که او 600 دلار از روزنامه نگاری دریافت می کند که ادعا می کند با فدراسیون گینه ارتباط دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعه پرداخت رشوه به داور بازی کامرون و الجزایر در روزهای اخیر جنجال زیادی به پا کرده است اما به نظر می رسد واقعیت چیز دیگری است. جنجال تا جایی بالا گرفت که حتی یکی از افراد حاضر در مراسم قرعه کشی جام جهانی 2022 نیز رفتاری توهین آمیز نسبت به ساموئل اتوئو داشت. این هوادار که آشکارا از حذف الجزایر از کامرون در پلی آف جام جهانی عصبانی بود، ابتدا ساموئل اتوئو و کامرونی ها را تقلب کرد و سپس داور (باکاری گاساما) را فاسد خواند.

منظورم این هوادار و دیگر هواداران فوتبال الجزایری است، دو ویدئویی که این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. در ویدیوی اول فردی با لباس ورزشی پشت میز می نشیند و مبلغی را دریافت می کند. رد و بدل این مبلغ رشوه محسوب می شود و فیلم آن به عنوان رسوایی داوری که رشوه می پذیرد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. هشتگ احیای بازی الجزایری-کامرونی را می توانید با ویدیوهای منتشر شده در جریان رویداد بالا مشاهده کنید.


سرویس خبر شماره: 1818177 |
16 فروردين 1401 ساعت 14:36 ​​|
325 |

0نظرات

اتهامات علیه کامرون و اتاوا؛

انتشار تصاویر و ویدئوهایی که کامرون را به رشوه دادن به داور برای بازی با الجزایر متهم می کند، این روزها جنجال زیادی را به راه انداخته است. در چنین شرایطی سوال این است که حقیقت چیست؟

این ویدئو و سایر عکس‌ها که توسط دوربین مداربسته گرفته شده است، ساموئل اتوئو و داور گامبیایی (گاساما) را نشان می‌دهد. گفته می شود این بازی در پاریس برگزار شده است و در صورت تایید جزئیات، صعود کامرون به جام جهانی لغو شده و الجزایر جایگزین این تیم خواهد شد. این پرونده یک روز پس از پیروزی کامرون مقابل الجزایر منتشر شد و هزاران نفر آن را در فیس بوک مشاهده کردند. حقیقت چیز دیگری است. این عکس مربوط به موضوع فلسطین است و احمد مجدلانی وزیر امور اجتماعی فلسطین در ویدئویی با پزشک خود در این باره صحبت می کند و تاریخ آن مربوط به ژانویه سال گذشته است.



مجله اخبار فوتبال خارجی