قرار بود ایران لبنان از مشهد آزاد شود

وزیر کشور توضیحات جدیدی درباره روند بازی تیم های ملی ایران و لبنان و حواشی پیش آمده در آن ارائه کرد.

احمد وحیدی درباره حضور بانوان در ورزشگاه توضیح داد: باید زیرساخت ها برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود اما شرایط در ورزشگاه مشهد فراهم نشده و در این زمینه با وزیر ورزش صحبت هایی شده است. برای انتقال محل برگزاری به ورزشگاه آزادی تهران. اما با توجه به حضور تیم فوتبال لبنان در مشهد و اعلام محل برگزاری مسابقه به کنفدراسیون فوتبال (AFC)، فدراسیون تاکید کرد که این امکان وجود ندارد و در نهایت این دیدار در مشهد برگزار شد.

وحیدی در آخرین قسمت سخنان خود گفت: گزارش حادثه ورزشگاه مشهد به رئیس جمهور ارسال شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در پایان چهل و یکمین جلسه ستاد عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، احمد وحیدی فرمانده این ستاد و وزیر کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و بخش قابل توجهی از سخنان خود را تشکیل داد. در مورد اتفاقات مشهد و اتفاقات رخ داده در این دیدار و همچنین تیم های ملی ایران و لبنان.


سرویس خبر شماره: 1818173 |
16 فروردين 1401 ساعت 14:24 |
75 |

0نظرات

ارسال گزارش حادثه به رئیس جمهور؛

وی افزود: قرار نبود بانوان برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند و تنها 9 نفر از آنها قصد داشتند با تهیه بلیط وارد ورزشگاه شوند. بعد از بررسی مشخص شد که این بلیت ها برای آقایان صادر شده و در اختیار خانم ها قرار گرفته است.

وحیدی با اشاره به حضور تماشاگران گفت: در ابتدا بحث این بود که این مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما بعد از اینکه فدراسیون مسابقه را در مشهد برگزار کرد ابتدا بحث عدم حضور تماشاگر مطرح شد. اما پس از آن 30 تا 40 درصد از ظرفیت ورزشگاه را در نظر می گیریم.” حدود 10 هزار نفر صادر و حدود 8 هزار بلیت فروخته شد، اما حدود 4 هزار بلیت خارج از سیستم فروش بلیت توسط مسئولان مشهدی توزیع شد و تعداد تماشاگران و ورزشگاه مشهد پر شد که باعث گلایه کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

احمد وحیدی ادامه داد: پس از این اتفاقات دروازه ورزشگاه بسته می شود اما با وجود اینکه ظرفیت تماشاگران در ورزشگاه بیشتر بود و جایی برای تماشاگر جدید نبود، عده ای سعی کردند از دیوارهای اطراف بالا بروند. ورزشگاه می آیند و برای اینکه مردم متفرق شوند و این بالا رفتن از دیوار به کسی آسیب نرساند یا حتی دیواره سقوط کند اسپری فلفل در هوا پاشیده می شود اما اسپری فلفل مستقیماً روی کسی اسپری نمی شود.

وزیر کشور با بیان اینکه عده ای بلیت نداشتند، اعلام کرد: دعوت نامه هایی که مسئولان مشهد برای برخی از افراد داده اند هولوگرام نداشت و امکان کپی برداری وجود داشت و عده ای دعوت نامه را کپی کرده و وارد ورزشگاه شده بودند و اینکه تعداد تماشاگران هم زیاد شده بود.