ویرجیل ون دایک IN! اخبار اولیه تیم برای لیورپول و تاتنهام به عنوان ترکیب مشخص شد – لیورپول اف سی

به نظر می رسد ویرژیل فن دایک نگرانی های مربوط به آمادگی جسمانی را که او را برای دیدار یکشنبه با تاتنهام در سفر با تیم لیورپول دچار تردید کرده بود، از بین برده است.

قرمزها طبق معمول شنبه شب در هتل تایتانیک شهر اقامت کردند و صبح روز بعد یک پیاده روی معمولی در اطراف منطقه به ارمغان آوردند.

فن دایک از جمله افرادی بود که به تیم ملحق شد و پیشنهاد کرد که کاپیتان برای انتخاب در بازی ساعت 16:30 مقابل تاتنهام در دسترس خواهد بود.

مرد هلندی همراه با جو گومز و هموطنانش کودی گاکپو و جان آچتربرگ با گروهی قوی به هتل برگشتند.

آلیسون رهبری گروه را نشان می‌دهد و کانر بردلی پس از بازگشت به تمرین در هفته، تیم را تشکیل می‌دهد، در حالی که استفان باجستیچ نیز به عنوان بخشی از گروه روز مسابقه به این تیم سفر کرد.

محمد صلاح در حالی که در کنار الکسیس مک آلیستر قدم می‌زد، لبخند می‌زد، با این انتظار که گلزن برتر لیورپول به ترکیب اصلی بازگردد.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 21 آوریل 2024: بازیکنان تعویضی لیورپول، جو گومز، محمد صلاح، کوستاس تسیمیکاس و دومینیک شوبوسلای قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین فولام اف سی و لیورپول اف سی در کریون کوتیج، در سراسر زمین قدم می زنند.  لیورپول 3-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او احتمالاً این کار را در کنار لوئیز دیاز و داروین نونز انجام خواهد داد، اگرچه گاکپو گزینه دیگری است که در هفته های اخیر تا حدی تحت تأثیر قرار گرفته است.

یورگن کلوپ ممکن است از تیمی که دفعه قبل مقابل وستهم به تساوی 2-2 رسید، تغییرات زیادی ایجاد کند و ابراهیما کوناته، دومینیک زوبوسلای و کورتیس جونز نیز احتمالاً به بازی بازگردند.

اینکه آیا ون دایک برای شروع مناسب است یا نه، باید مشخص شود، در غیر این صورت جارل کوانسا احتمالاً با کوناته در خط دفاعی شریک خواهد شد.


تیم لیورپول قبل از تاتنهام را دید

ناتینگهام، انگلستان - شنبه، 2 مارس 2024: جو گومز از لیورپول، کاپیتان ویرجیل ون دایک و دروازه بان آدریان سان میگوئل دل کاستیلو در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین ناتینگهام فارست اف سی و لیورپول اف سی در سیتی گراوند وارد شدند.  لیورپول 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دروازه بان ها: آلیسون، کلهر، آدریان

مدافعان: ون دایک، کوناته، کوانسا، گومز، الکساندر-آرنولد، رابرتسون، بردلی

هافبک ها: مک آلیستر، سوبوسلای، اندو، الیوت، جونز، گراونبرچ، باجتیک

مهاجمان: صلاح، نونز، دیاز، گاکپو

* در مورد کوستاس تسیمیکاس مشخص نیست.



https://www.thisisanfield.com/2024/05/virgil-van-dijk-in-early-team-news-for-liverpool-vs-tottenham-as-squad-spotted/ منبع: