وینگر سابق پرسپولیس و درخواست برای حمایت از استقلال

علوان زاده در پایان گفت: از مسئولان استانی و شهری می خواهم نگاه دقیق تری به تیم، کارکنان و مدیریت ما داشته باشند تا در کنار هم به موفقیت های بیشتری برسیم و مردم ملاثانی را خوشحال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی وی ادامه داد: قطعا هدف ما امسال صعود به لیگ برتر است، باید از این تیم حمایت بیشتری شود تا بتوانیم رکوردهای بیشتری را ثبت کنیم و به هدفمان برسیم. قطعا ورود به لیگ برتر با دست خالی امکان پذیر نیست و باید برای ایجاد انگیزه و امکانات لازم حمایت مالی صورت گیرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، احسان علوان زاده وینگر سابق پرسپولیس و فجرسپاسی شیراز در فصل جدید لیگ آزادگان در استقلال ملاثانی زیر نظر ابراهیم اشکش بازی می کند. این بازیکن امروز در گفتگو با خبرنگار ما درباره تساوی بدون گل استقلال در بازی دیروز مقابل شهرداری همدان گفت: شهرداری تیم خوبی بود و بازی خوب پیش رفت، در همدان برگزار می شود اما موقعیت هایی داشتیم و می توانستیم گل بزنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد رسیدن. .

علوان زاده که اولین فصل حضور خود را در استقلال ملاثانی سپری می کند، درباره شرایط کاری این تیم به ابراهیم اشکش گفت: استقلال ملاثانی تیم استان من است و شرایطی فراهم شد که به این تیم بیایم. در حال حاضر ما یک تیم خونه به خونه هستیم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم و آقای اشکش هم سرمربی سخت کوش و پرتلاشی است و همیشه در عرصه فنی و غیره دست و پنجه نرم می کند. من از شرایط تیم راضی هستم و باز هم تاکید می کنم که تنها مشکل ما عدم حمایت مسئولان است. امیدوارم این اتفاق بیفتد تا انگیزه بازیکنان ما کم نشود و بتوانیم با طنز ادامه دهیم.

احسان علوان زاده بازیکن استقلال ملاثانی معتقد است این تیم برای حفظ رکورد خود و صعود به لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

وینگر سابق پرسپولیس و درخواست برای حمایت از استقلال

وی در مورد دیدار هفته آینده استقلال ملاثانی مقابل فجر صدرانشین گفت: بازی بسیار سختی داریم اما برای تیمی که می خواهد برنده شود، بازی سخت و آسان فرقی نمی کند و باید در همه دیدارها پیروز شود. برای یک برد وارد زمین می شویم تا با سه امتیاز این بازی به بالای جدول صعود کنیم.

علوان زاده درباره رکورد 30 هفته شکست ناپذیری استقلال ملاثانی در لیگ آزادگان گفت: تیم ما ده هفته در مسابقات این فصل و بیست هفته در بازی های فصل گذشته شکست نخورده است. ما تیم پرتلاشی داریم و تنها مشکل این است که با وجود مشکلات مالی فراوان، مورد حمایت مسئولان قرار نمی گیریم.


سرویس خبر شماره: 1850209
04 نوامبر 1401 @ 17:33 |
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

حمایت از خودانگیختگی؛

ملاثانی بازیکن استقلال درباره امکانات این تیم نیز گفت: ملاثانی شهر بزرگی نیست و از نظر امکانات زیرساخت های لازم را نداشته است و در حال حاضر با گذشت زمان و سال ها در حال پیشرفت است اما باید در نظر بگیریم. جایی که پول نباشد، امکانات کافی وجود ندارد. ما هنوز نتوانسته ایم ورزشگاه خودمان را تمام کنیم تا در آنجا بازی کنیم، اما امیدوارم همه چیز حل شود و مسئولان نگاه دقیق تری به مردم ملاثانی داشته باشند زیرا این شهر واقعا مظلوم است.