انتهای پایین و بالای آخرین تمرین استقلال (تصویر)

در هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال روز جمعه باید به مصاف هوادار برود و به این ترتیب شاگردان ساپینتو امروز تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتند.

انتهای پایین و بالای آخرین تمرین استقلال (تصویر)

بعد از ناکامی یزدانی و مرادمند، نوبت به عارف غلامی رسید و شاید شماره 5 استقلال در کنار اسکوچیچ ثابت بود، اما بازگشت کی روش برای این مدافع خوب نبود و او نیز از لیست اولیه کی روش خارج شد. حالا هفته یازدهم آخرین فرصت غلامی برای جلب نظر سرمربی تیم ملی خواهد بود.

این در حالی است که سرنوشت دو وینگر استقلال بوشهری کاملا متفاوت از آب درآمد. بازگشت محبی و قیدی از سانتا کلارا و شباب الاهلی به استقلال برای این بود که با شانس بازی بیشتر به تیم ملی دعوت شوند. محبی با درخشش خود در آبی پوشان به این هدف رسید اما قائدی که در لیست اولیه کی روش قرار داشت و قبل از اردوی اتریش از لیست نهایی خط خورده بود، هنوز نتوانسته نظر کی روش را تغییر دهد.

ضمن اینکه شاید این تمرینات آخرین فرصت برای ماندن بازیکنانی مانند امانف و مطهری در استقلال باشد. این هافبک تهاجمی و مهاجم در 10 هفته گذشته نتوانسته اند ساپینتو را تحت تاثیر قرار دهند و به نظر می رسد برای ماندن در ترکیب با مشکل مواجه هستند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمرینات این روزهای استقلال در سایه اتفاقات مهمی انجام می شود. آنها قبل از هفته دهم با تغییرات مدیریتی مواجه شدند و حالا باید با علی فتح الله زاده وارد دوران جدیدی شوند.

البته هفته یازدهم و بازی با هوادار بازی بسیار مهمی برای حردانی محسوب می شود. ترافیک در پست دفاع راست در تیم ملی زیاد است و حردانی علیرغم نیمکت نشینی استقلال، به جدیدترین مینی کمپ کی روش دعوت شده است و مطمئنا فرصتی تا 90 دقیقه مانده به جام جهانی است. تاثیر بسزایی در سرنوشت این بازیکن در جام جهانی دارد.


سرویس خبر شماره: 1850210
04 نوامبر 1401 @ 5:42 بعد از ظهر |
3.1 هزار |

2نقطه نظر

آخرین فرصت در راه رسیدن به قله

بازگشت کی روش بهترین خبر برای این هافبک دفاعی این روزهای استقلال بود. روزبه که ظاهرا رابطه خوبی با مربیان پرتغالی دارد، ابتدا با روی نیمکت آمدن ساپینتو و نیک نفس به لیست اصلی استقلال رسید و حالا به مینی کمپ های دو روزه این باشگاه دعوت شده است. تیم ملی پرتغال خدمه

ضمن اینکه رقابت بین بازیکنان تیم به اوج خود رسیده است. بازی خوب یزدانی و مرادمند در فصل گذشته باعث شد این دو مدافع در مقطعی از فصل قبل به تیم ملی دعوت شوند. بازیکنانی که بعد از بحث سربازی از شرایط ایده آل فاصله گرفتند و حالا از لیست اصلی استقلال خارج شده اند.

باید دید استقلالی ها می توانند قبل از جام جهانی با خاطره ای خوب قهرمانی را به پایان برسانند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی