“پایان یک دوران” – تیری آنری می گوید “چیزی باید تغییر کند” در لیورپول – لیورپول اف سی

من به شما می گویم چرا – آنها دو تا صفر بودند. این دقیقاً شروعی است که شما دوست دارید مقابل یک تیم مادریدی، مقابل هر تیمی در اروپا در آنفیلد داشته باشید، و آنها حتی نتوانستند آن را حفظ کنند.

هنری ادامه داد: “من فکر می کنم این پایان یک دوره است و مدتی است که همینطور بوده است.”

اما آخرین نمایش ضعیف قرمزها در خط دفاعی، برای هانری مهاجم سابق آرسنال و بارسلونا، که معتقد است “چیزی باید تغییر کند” در آنفیلد، تعجبی نداشت.

لیورپول، انگلیس - سه شنبه، 21 فوریه 2023: آلیسون بکر دروازه بان لیورپول در جریان بازی دور یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه لیورپول و رئال مادرید در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

پس از شروع بسیار دلگرم کننده در بازی مقابل قهرمان اروپا که در آن داروین نونز و محمد صلاح لیورپول را با دو گل پیش انداختند، میزبان تسلیم شد.

آنها شکننده هستند، چیزی باید تغییر کند. و من فکر نمی کنم کلوپ نیازی به رفتن داشته باشد، این چیزی نیست که من می گویم، اما برخی از بازیکنان دیگر سطح بازی برای لیورپول را ندارند.”

می‌خواستم بدانم آنها کجا هستند و تیمی شکننده را دیدم که بیشتر از شکننده بود.

جیمی کاراگر که در کنار هنری در پانل CBS Sports نشسته بود، پس از بازی به ویرجیل ون دایک حمله کرد.



https://www.thisisanfield.com/2023/02/end-of-an-era-thierry-henry-says-something-needs-to-change-at-liverpool/ منبع:

بله، آلیسون این اشتباه را مرتکب شد، اما آنها او را نجات ندادند. تیبو کورتوا اشتباه می کند، این تیم بزرگی است، آنها او را نجات می دهند.

– CBS Sports Golazo ?? (@CBSSportsGolazo) 21 فوریه 2023

و با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان ارشد کلوپ در این دوره نتوانستند به سطوحی که در فصل های گذشته تعیین کرده بودند برسند، هنری احساس می کند که تیم به “پایان یک دوران” رسیده است.

پس از شکست 5-2 لیورپول مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، تیری آنری گفت که معتقد است تیم یورگن کلوپ به “پایان یک دوران” رسیده است.

دو گل سریع وینیسیوس جونیور امتیازات را قبل از نیمه تمام کرد، با ضربه سر ادر میلیتائو و دو گل کریم بنزما که لیورپول را به بدترین شکست خانگی خود در اروپا تحمیل کرد.

انتظار می رود لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آتی بسیار فعال باشد و خط هافبک به ویژه نیاز به تجدید نظر دارد.