نامه طولانی نکونام پس از کناره گیری از فولاد

سلام به بازیکنان، مربیان، هواداران و همه اعضای تیم بزرگ فولاد خوزستان.
آنچه می خواهم برای شما بنویسم فراتر از واژگانی است که در فوتبالم تجربه کرده ام. من همیشه ایستاده ام، جنگیده ام و هرگز از رویارویی با مشکلات نترسیدم، اما رفتم تا رفتنم آسیبی به تو نرساند.
سالهای فوق العاده ای را با هم گذراندیم.
اولا از اینکه ترکت کردم ناراحتم و گلداناحساس رضایت و افتخار می کنم که در تمام این روزها با هم دعوا کردیم، اشک ریختیم و خندیدیم.
آرزوی ما در فولاد فقط قهرمانی در جام نبود بلکه کسب زیبایی هم بود. وقتی کسی حرف ما را باور نکرد جام های مهمی را به دست آوردیم ولی برای من دوستی با تو از همه دستاوردها مهمتر است چرا اینطور است جام ها همیشه به دست می آیند، اما دوستی ها ماندگار هستند.
امروز با افتخار در مورد شما صحبت می کنم زیرا شما با آثار بزرگ خود برای همیشه در تاریخ ماندید.
به چشم خودم دیدم در گرما و سرما به عشق فوتبالدوستان بالاتر از توانت دویدی و جنگیدی.
خدا را شکر می کنم که این فرصت را به من داد تا بخش مهمی از اتفاقات شیرین زندگی ام را در کنار شما تجربه کنم.
من همیشه گفته ام که رهبری و برنده شدن بهایی دارد. در این سالها سعی کردم شما را به سمتی هدایت کنم که ذهنیت برنده در همه شما نهادینه شده باشد و اگر بدخلقی یا عصبانیت از جانب من دیده اید، عذرخواهی می کنم.
می دانم که در بازی های باقی مانده با تمام وجود برای کسب جام های بزرگ بازی خواهید کرد.
فراموش نکن که در آن روز من شادترین خواهم بود. هرگز ناامید نشوید و هرگز احساس شکست نکنید. شما می توانید کارهای شگفت انگیزی انجام دهید.
تو همیشه در ذهن من هستی و هرگز فراموشت نمی کنم.
می‌توانم تمام افرادی را نام ببرم که در چالش‌ها و لحظات مهم به من کمک کردند، اما ترجیح می‌دهم یک تشکر جمعی بگویم، زیرا در رختکن تیم ما جایی برای فردی نبود، اما ما یک تیم بودیم. همه با هم بردیم و همه با هم شکست خوردیم.
در پایان از تمامی اعضای تیم تشکر می کنم. مردم و مطبوعات همیشه در مورد بازیکنان و مربیان صحبت می کنند، اما بدون تلاش شما هیچ یک از موفقیت های فولاد به دست نمی آمد. از شما برای ایجاد یک فضای منحصر به فرد در رختکن تیم سپاسگزارم.
همه شما عزیزان بخشی از هیجان انگیزترین تجربه زندگی من بوده اید.

1804593



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتفاقات پیرامون فولاد خوزستان به سرعت رخ داد. جواد نیکونم پس از پیروزی مقابل الفیصلی در نشست خبری به دلیل بی احترامی به این باشگاه استعفا داد که باشگاه فولاد خوزستان این موضوع را تکذیب کرد و در نهایت صبح امروز خبر جدایی سرمربی سابق فولاد از اردوی این تیم منتشر شد. تیم شب فرا رسید منتشر شد و دقایقی بعد با بیانیه تندی باشگاه برای پایان دادن به این رابطه همراه شد.
ساعتی پس از اظهارات فولاد جواد نکونام بدون اینکه بخواهد به باشگاه پاسخ دهد پستی اینستاگرامی گذاشت و با نگاهی دوستانه از فراز و نشیب های خود و شاگردانش در اهواز و پایان کارش در ارتش سرخ گفت.

جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکات مبهمی از استعفای ناگهانی خود از رهبری فولاد را بازگو کرد.

نامه طولانی نکونام پس از کناره گیری از فولاد


سرویس خبر شماره: 1871842
03 مارس 1401 در 13:32 |
1.3K |

0نقطه نظر

من رفتم که آسیایی نشوید

متن پیام سرمربی سابق فوتبال خوزستان به شرح زیر است: