پس از دو جنجال بزرگ داوری: جلسه اضطراری لیگ برتر


سرویس خبر شماره: 1870036
24 فوریه 1401 ساعت 02:33 |
6K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوارد وب، رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پس از اشتباهات عجیب VAR در بازی های اخیر لیگ، هفته آینده برای داوران جلسه اضطراری برگزار می کند.

این پایان رسوایی داوری این هفته در فوتبال انگلیس نبود و اشتباه مشابهی در بازی برایتون و کریستال پالاس رخ داد. جان بروکس، VAR مسئول آن بازی، اشتباه بزرگی مرتکب شد و بازیکن دیگری را برای بررسی آفساید گل دعوت کرد تا اعتراض برایتون را برانگیزد.

1801183

اوان تونی در دقایق پایانی دروازه آرسنال را باز کرد، زمانی که هم تیمی اش کریستین نورگارد به وضوح در آفساید بود، اما در کمال تعجب VAR به درستی با آن گل برخورد کرد.

در شرایطی که شاهد از دست دادن امتیاز دو تیم آرسنال و برنتفورد در پی اشتباهات داوری در فاصله بسیار کم هستیم، هاوارد وب تصمیم به برگزاری جلسه اضطراری گرفته است. به گزارش دیلی میل، برای کنترل این بازار آشفته، تمام داوران شاغل در لیگ برتر باید هفته آینده در جلسه اضطراری در استوکلی پارک شرکت کنند.

رئیس کمیته داوران لیگ برتر انگلیس پس از رسوایی اخیر از تشکیل جلسه اضطراری خبر داد.

پس از دو جنجال بزرگ داوری: جلسه اضطراری لیگ برتر

پس از این اتفاق، دیلی میل فاش کرد که مسئول VAR برای آن بازی فراموش کرده بود که وقتی برنتفورد گل زد تا نشان دهد که آفساید هستند، خط بکشد. کمیته داوران لیگ برتر نیز ساعتی بعد اعتراف کرد که گل برنتفورد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. به این ترتیب دو امتیاز حساس در راه قهرمانی با یک خطای فاحش از شاگردان میکل آرتتا گرفته شد.

1801182

پس از اتفاقات اخیر، لی میسون در هیچ بازی دیگری تعیین نشده است، با این حال انتظار می رود جان بروکس در دربی فردا مرسی ساید و بازی حساس سیتی و آرسنال در روز چهارشنبه به وظایف خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی