اسپالتی: تمایل ما به پیروزی از طرف هواداران ناپولی است

اسپالتی در مورد بازی تیمش گفت: “شاید در نیمه اول کمی بیش از حد احساسی کار کردیم. چون کمی آشفتگی در بازی به وجود آمده بود و از آن عبور نکردیم. توپ بین ما طبق معمول. با تاکتیک های او، کرمونزه سعی کرد از مدافعان عبور کند تیمش ما را خسته خواهد کرد در نیمه دوم خیلی بهتر و با کیفیت تر به نظر می رسیدیم در این نیمه با خونسردی و سازماندهی عالی پاس دادیم دقیقا همان کاری که باید انجام می دادیم. “

1801185


سرویس خبر شماره: 1870037
24 فوریه 1401 در 02:50
202 |

0نقطه نظر

برخی از مردم سعی می کنند ما را متقاعد کنند که ما در حال حاضر برنده هستیم

لوچیانو اسپالتی سرمربی ناپولی تاکید کرد که بازیکنانش باید آماده باشند تا تا پای جان برای نتیجه بجنگند.

اسپالتی: تمایل ما به پیروزی از طرف هواداران ناپولی است

ویکتو اوسیمان به عنوان یک ستاره خام به ناپولی آمد، اما کار زیر نظر اسپالتی او را از هر نظر به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کرد. او دیگر آن بازیکن خشن نیست و این را در واکنش به تصمیم بد داور در صحنه ای از مسابقه دیدیم. اسپالتی با تمجید از اسیمن گفت: “امروز اتفاقی افتاد که پسرها می توانستند واکنش متفاوتی نسبت به آن نشان دهند، اما در عوض خونسردی خود را حفظ کردند و ادامه دادند. باید بدانیم که تصمیم داور همه چیز را تعیین می کند و بقیه به ما بستگی دارد.” من می خواهم با آنها بازی کنم. وقتی نتیجه 2-0 شد کارمان را ادامه دادیم و گل سوم را زدیم تا خیالمان راحت شود.

در شرایطی که ناپولی با اقتدار صدرنشین سری آ است، بسیاری حتی شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم پیش بینی می کنند. آنها قرار است در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف فرانکفورت بروند. با این حال، اسپالتی در برابر این جاه طلبی موضع محتاطانه ای دارد: «شما باید بازی به بازی پیش بروید. برخی سعی می کنند ما را به این باور برسانند که ما در حال حاضر برنده هستیم. من می دانم که ما می توانیم به هر چیزی که در ذهنمان باشد دست پیدا کنیم، اما “شما باید متمرکز بمانید”. و به تمام جزئیات توجه کنید. همانطور که قبلاً گفتم، شما در حال زندگی می کنید، نه در آینده.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناپولی امشب با سه گل کرمونزه را شکست داد تا در آستانه بازی اینترمیلان و سمپدوریا موقتا فاصله خود با این تیم را به 16 امتیاز برساند. لوچیانو اسپالتی پیروزی امشب ناپولی را به هواداران و محلی ها تبریک گفت.

کرمونزه ماه گذشته ناپولی را در ضربات پنالتی شکست داد تا تیم اسپالتی از کوپا ایتالیا خارج شود. این مربی با اشاره به برد انتقام جویانه گفت: ما گروهی از بازیکنان متعهد و متخصص داریم که همه آنها آماده اند تا برای کمک به تیم تلاش کنند و باید همیشه آماده تخریب داخل زمین باشند تا نتیجه بگیرند. زیرا نتیجه تفاوت را ایجاد می کند.”

سرمربی ناپولی در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل کرمونزه گفت: “این شهر ناپولی و این هواداران هستند که ما را حفظ می کنند. همه آنها ما را به پیروزی می خواهند.”