پورعلی: انشاالله 7 امتیاز ما برمی گردد

کاپیتان گل گهر درباره شرایط این تیم گفت: ساختن تیم ما در این فصل واقعا سخت بود که امیرخان قلعه وانی و کادر فنی تیم به بهترین نحو این کار را انجام دادند و توانسته ایم جزو پنج تیم برتر باشیم. دوباره تیم‌ها، و فکر می‌کنم در هفت بازی دیگر، ما بهتر عمل می‌کنیم و به رتبه‌های بالاتر می‌رسیم.


سرویس خبر شماره: 1817564 |
12 فروردين 1401 ساعت 19:22 |
2,424 |

1نظرات

شهر ماشین ها را نباید دست کم گرفت.

وی درباره بازی گل گهر مقابل شهرخودرو گفت: ما هیچ توجهی به جایگاه این تیم در جدول نداریم و نمی خواهیم به پایین بودن آنها فکر کنیم. شهرخودرو در هفته های اخیر تیم سرسختی نشان داده و می خواهد در لیگ برتر بماند اما تمام تلاش خود را می کنیم تا از تیم های برتر عقب نمانیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امین پورعلی درباره تساوی گل گهر در بازی گذشته 1400 مقابل سپاهان گفت: با اینکه بازی بدون گل بود و هیچ تیمی گل نخورد اما از نظر فنی و تاکتیکی بازی واقعا بالا بود و هرکسی که دید بازی می تواند بگوید اما ای کاش این بازی یک برنده داشت و نه مساوی.

پورعلی در خصوص احتمال تجدید نظر در رای کسر هفت امتیاز از گل گهر گفت: من هم این مشکل را شنیده ام و ممکن است این اتفاق بیفتد زیرا هر کدام از بچه های تیم ما برای کسب این امتیازها زحمت کشیدند و در میدان پیروز شدند. ” با این حال، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، ما همان روند خوبی را که در هفته های گذشته داشتیم در سال جدید ادامه خواهیم داد تا به رتبه های مناسبی دست پیدا کنیم.

کاپیتان گل گهر معتقد است تیمش مانند مدعیان قهرمانی بازی می کند و به دنبال پست های بالاتر است.

وی ادامه داد: در بازی با سپاهان خیلی خوب و منطقی بازی کردیم و چهار گل زدیم اما سه امتیازمان از دست رفت اما در بازی این هفته هم سعی کردیم نتیجه را تکرار کنیم که نشد. با این حال به نظر من گل گهر و سپاهان در سطح تیم هایی که امسال می خواهند قهرمان شوند کیفیتی از خود نشان دادند اما به امتیازات لازم نرسیدند.