پوچتینو: تصمیم امباپه پس از پیروزی پی اس جی اعلام خواهد شد


سرویس خبر شماره: 1820920 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 19:29 |
8,849 |

11نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شنبه شب در چارچوب رقابت های هفته سی و چهارم لیگ فرانسه میزبان لانس خواهد بود.
پاری سن ژرمن در حال حاضر 15 امتیاز کمتر از مارسی در رده دوم جدول است و قرار است با تنها یک امتیاز از بازی امشب، عنوان قهرمانی این فصل را از آن خود کند.
پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به خبرنگاران گفت: باید به این بازیکنان برای قهرمانی تبریک گفت. وقتی قهرمان نمی شوی، همه چیز سخت می شود. وقتی می خواهید برنده شوید، باید تیم را دوست داشته باشید. قهرمانی بسیار ارزشمند است و نباید آن را دست کم گرفت. این یک رویداد مهم برای باشگاه و هواداران است و امیدوارم آنها در این جشن به ما بپیوندند.»
او در پاسخ به سوالی درباره وضعیت امباپه گفت: هیچ چیز به عنوان مربی حواس من را پرت نمی کند. این اتفاقات فقط در PSG رخ نمی دهد. این اولین و آخرین بار نخواهد بود. شما همیشه باید با موقعیت های فردی یا قراردادی کنار بیایید. خودخواهانه دوست دارم او بماند، دوست دارم او را با خودم به تعطیلات و خانه ببرم. البته دوست دارم او بماند.»
سرمربی آرژانتینی با اشاره به لحظه تصمیم گیری نهایی این بازیکن گفت: همه در باشگاه دوست دارند او در تیم بماند اما این تصمیمات به بازیکن و باشگاه بستگی دارد. تصمیم نهایی پس از کسب عنوان قهرمانی اعلام خواهد شد. نه فقط برای امباپه، بلکه تصمیمات همه بازیکنان پس از رسیدن به هدف اعلام می شود. این برای باشگاه و بازیکن بهتر است.»
سرمربی پاری سن ژرمن در پاسخ به سوالی درباره غیبتش در منچستریونایتد گفت: همیشه شایعات وجود دارد و از ابتدای دوران حرفه ای من این شایعات ثابت بوده است. چنین چیزهایی هرگز روی من تأثیری نداشت. تصمیمی برای اظهار نظر در این مورد ندارم. من همیشه تعهد کامل خود را به تمام باشگاه هایی که در آنها بوده ام نشان داده ام. شایعات مهم نیست و من به آنها توجه نمی کنم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن می گوید تصمیم نهایی کیلیان امباپه پس از پیروزی این تیم اعلام خواهد شد.