این باشگاه ها می توانند در این هفته قهرمان شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به جز لیگ جزیره و سری آ ایتالیا، تکلیف قهرمانی در سه لیگ معتبر اروپایی دیگر و همچنین لیگ های ترکیه و پرتغال تا حدود زیادی مشخص شده است. . قهرمانی این هفته را کسب کند.
* بوندسلیگا
بایرن مونیخ دوباره قهرمان آلمان شد! این خبری است که همیشه می توان به خروجی سایت ها آورد و تنها سوال این است که بدانیم چه زمانی؟ در فاصله چهار بازی مانده به پایان لیگ، برتری 9 امتیازی بایرن نسبت به بوروسیا دورتموند، آنها را در آستانه پیروزی قرار می دهد، اما آنها این شانس را دارند که فردا با پیروزی مقابل رقیب سنتی خود، زنبورها، عنوان قهرمانی خود در بوندسلیگا را تضمین کنند. ده قهرمانی متوالی

*لیگ 1 فرانسه
پنج هفته مانده به پایان قهرمانی فرانسه، پاری سن ژرمن، رهبر مطلق فصل فوتبال فرانسه، فردا تنها به تساوی برابر لنز نیاز دارد تا قهرمانی خود را تضمین کند. پاریسی‌ها که در این فصل لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست دادند، این امکان را دارند که قبل از پایان رقابت‌های لیگ 1 فرانسه دوباره ثبت نام کنند. این هشتمین قهرمانی پاری سن ژرمن از سال 2013 خواهد بود. تنها موناکو و لیل توانسته اند در آن سال ها قهرمان پاریسی ها شوند.

* لیگ برتر پرتغال
پورتو که شب گذشته در کوپا دل ری اسپورتینگ را شکست داد و در مسیر کسب عنوان قهرمانی قرار گرفت، در لیگ برتر پرتغال نیز در جایگاه قدرتمندی قرار دارد و در پایان هفته 30 رقابت های 34 هفته ای، صدرنشین شد. جدول رده بندی 9 امتیازی. و اگر این تیم مقابل براگا با محرومیت اسپورتینگ مقابل بوواویشتا همراه شود، این هفته جشن قهرمانی خواهند گرفت تا مهدی طارمی اولین قهرمانی خود در لیگ های خارجی را کسب کند.

با نزدیک شدن به پایان لیگ های اروپایی، برخی از باشگاه ها این شانس را دارند که قهرمانی داخلی خود را در این هفته کسب کنند.

* سوپرلیگ ترکیه
ترابزون اسپور ترکیه که این فصل پس از 38 سال شانس قهرمانی در لیگ ترکیه را دارد، در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ با تیم های دوم و سوم تیم های فنرباغچه و قونیه اسپور جایگاه بسیار خوبی در جدول سوپرلیگ ترکیه داشت. امتیاز 11 و 12 اختلاف ایجاد کرد و اگر ریزاسپور امشب و فردا شب مالاتیا اسپور بتواند فنرباغچه و قونیه اسپور را متوقف کند، ترابزون با غلبه بر آدانا شانس قهرمانی تاریخی در ترکیه را دارد.


سرویس خبر شماره: 1820922 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 19:42 |
12,699 |

4نظرات

از باواریا تا پیمونت



مجله اخبار فوتبال خارجی