پیانیچ: ایده من از بارسلونا چیز دیگری بود

پیانیچ ادامه داد: دو سال پیش بارسلونا شرایط خوبی نداشت و ناآرامی های زیادی در این تیم وجود داشت. من جایی در ایده های مربی نداشتم و یک سال بعد مجبور شدم به بشیکتاش بروم. در برنامه های ژاوی برای فصل جاری جایگاه ثابتی نداشتم و در نهایت تصمیم گرفتم بارسا را ​​ترک کنم. فکر می کنم این بهترین تصمیم بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره بوسنیایی در مصاحبه جدید خود اعتراف کرده است که پیوستن به بارسا تصمیم درستی نبوده است. وقتی به بارسلونا پیوستم فکر می کردم بهترین تصمیم دوران فوتبالم را گرفته ام و هرگز تصور نمی کردم که چنین سرنوشتی در بارسلونا داشته باشم. به سرعت متوجه شدم که وضعیت آنطور که انتظار داشتم نیست. من ایده دیگری از بارسا داشتم.

میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی هرگز تصور نمی کرد در بارسلونا شکست بخورد و به زودی مجبور به جدایی شود.

پیانیچ: ایده من از بارسلونا چیز دیگری بود


سرویس خبر شماره: 1843710
23 سپتامبر 1401 @ 4:55 ب.ظ
658

0نقطه نظر

مجبور شدم ترک کنم

فصل نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسید و به نظر می رسید پیانیچ قرار است بماند اما پس از دریافت پیشنهاد خوب از الشارجه امارات تصمیم به جدایی گرفت و در نهایت به این باشگاه رفت. پیانیچ دو سال پیش از یوونتوس به بارسا پیوست اما نتوانست یک پست دائمی زیر نظر رونالد کومان پیدا کند. او فصل گذشته به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می کرد و در نهایت تابستان امسال دوران حضورش در بارسا به پایان رسید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث جدایی میرالم پیانیچ از بارسا از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی مطرح شد و خیلی ها منتظر خبر انتقال او به باشگاه دیگری بودند. اما عملکرد قوی این بازیکن در تمرینات پیش فصل نظر ژاوی را تغییر داد و تصمیم گرفت او را برای فصل جدید حفظ کند.