لذت شیرین ساپینتو در تعطیلات / دوش ستاره در دو پست استقلال

هرچند در خط دفاعی هم چنین وضعیتی برای سرمربی پرتغالی استقلال وجود دارد. جایی که جلالی، غلامی، سیلوا و حردانی خط دفاعی 4 نفره تیم را با لباس آبی تشکیل می دهند، در حالی که محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلالی مدعی پوشیدن پیراهن اصلی این تیم هستند که پشت سر این چهار نفر هستند.

لذت شیرین ساپینتو در تعطیلات / دوش ستاره در دو پست استقلال

حضور بازیکنانی چون سجاد شهبازادا، پیمان بابایی، آرمان رمضانی (که مصدومیتش را پشت سر گذاشته است)، محمد محبی، امیرارسلان مطهری، امیرعلی صادقی و البته مهدی قیدی که اغلب در فاصله 18 قدمی حریف است. سرمربی استقلال گفت: این روزها برای چیدمان مهره های استقلال در ترکیب اصلی این تیم دغدغه های شیرینی با خود دارد.

نتیجه درخشان تیم استقلال در بازی با نساجی و رکورد بیشترین گل زده در یک بازی، استقلال را به خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر در پایان هفته ششم تبدیل کرد.

حالا به توانایی های یاماگا، آمادگی بالای پیمان بابایی، انگیزه های امیرارسلان مطهری، انرژی جمع آوری شده امیرعلی صادقی (برترین گلزن استقلال در دیدارهای تدارکاتی) و خلاقیت مهدی قیدی در کنار همسرش بوشهری محمد محبی را اضافه کنید. که بخشی از سرگرمی های شیرین این روزهای ساپینتو هستند. آنها در تعطیلات هستند.

باید ذکر شود؛ تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باید برای دیدار با تیم امیر قلعه نویی (گل گهر) راهی سیرجان شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به اینها کوین یاماگا، هافبک فرانسوی استقلال را هم اضافه کنید که با ده متر حرکت در پست خود در جمع آبی پوشان می تواند به عنصر گلزنی تبدیل شود. او که توانست با حضور به موقع در 18 قدمی تنها گل سه امتیازی استقلال در بازی با مس کرمان را به ثبت برساند، اولین پنالتی بانوان برای تیم ساپینتو که باید در جمع گلزنان این تیم نیز باشد.

بدون شک سرمربی استقلال این روزها در اوقات فراغت خود بیش از هر چیز به این فکر می کند که در بازگشت به تهران و قبل از آن چه در دفاع و چه در حمله باید کدام یک از ستاره هایش را به زمین بفرستد تا وارد هفته هفتم لیگ برتر شود. .