پیشنهاد تراکتورسازی به مهاجم انگلیسی: 35 میلیارد تومان!



سرویس خبر شماره: 1843973
25 سپتامبر 1401 ساعت 14:30
13.6 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

اندی کارول به ریدینگ می پیوندد

دیلی میل گزارش داد که تراکتورسازی با پیشنهاد 20 هزار پوندی در هفته به سراغ اندی کارول رفت اما نتوانست این مهاجم را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد تراکتورسازی به مهاجم انگلیسی: 35 میلیارد تومان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد تراکتور برای جذب اندی کارول در روزنامه انگلیسی منتشر شد و سپس خبر رسید که مهاجم سابق لیورپول این پیشنهاد را رد کرده و به دنبال ادامه حضور در فوتبال انگلیس است.

علاوه بر تراکتورسازی، دو باشگاه ولورهمپتون و کلوب بروژ نیز علاقه مند به جذب این بازیکن بودند، اما همانطور که دیلی میل نوشت، کارول در تست پزشکی کلوب بروژ مردود شد تا حضورش در بلژیک را رد کند.

این روزنامه انگلیسی همچنین از پیشنهاد هنگفت تراکتور به این مهاجم خبر داد و نوشت که باشگاه ایرانی با ‘حقوق هفتگی 20 هزار پوند’ به سراغ این مهاجم رفته و البته نتوانسته نظر او را برای امضای قرارداد یک ساله جلب کند.

رقم ذکر شده توسط دیلی میل نشان می دهد که تراکتور برای جذب این بازیکن 960 هزار پوند هزینه کرده است که این مهاجم را به گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران تبدیل می کند.

اما به گفته این روزنامه، سرانجام باشگاه ردینگ با اندی کارول به توافق رسیده و مسئولان این باشگاه نیز جذب او را «خریدی عالی» توصیف کرده اند.

ردینگ پس از 9 هفته در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار دارد و برای بازگشت به لیگ برتر تلاش می کند و اکنون با جذب مهاجم سابق لیورپول، قدرت به دست آمده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی