علیزاده: امسال تیم ضعیفی نداریم

با حضور ستارگانی چون مینشا، پریرا، آذرباد انتظارات از مس رفسنجان بالاست. مدیرعامل نارنجی پوشان در پاسخ به این سوال تاکید کرد: باید واقع بین باشید. در تمام مدتی که بازی کرده ام و اکنون در نقش دیگری کار می کنم، فکر می کنم امسال تیم ها بیش از هر سال دیگری به هم نزدیک شده اند. ما اصلا تیم ضعیفی نداریم. ببینید تیم مس کرمان و ملوان چقدر خوب بودند یا تیم های دیگر. سپاهان که به قهرمانی نزدیک است در چهار هفته گذشته تنها یک تساوی کسب کرده است. لیگ امسال بسیار متفاوت است، اما ما سعی می کنیم به اعتماد و حمایت هواداران پاسخ خوبی بدهیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی علیزاده درباره عملکرد مس رفسنجان در 6 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: درست است که فصل گذشته مواردی وجود داشت اما در هفته های ابتدایی این فصل داوری خیلی ما را اذیت کرد. البته نسبت به سال گذشته از نظر فنی به گفته اکثر کارشناسان فوتبال خوبی ارائه کردیم. برد مقابل هوادار برای ما خیلی خوب بود، چون در بازی های قبلی مثل گل گهر و آلومینیوم که نتیجه نمی گرفتیم، قعرنشین به سود مس بود. خود آقای قلعه نویی می گفت مقابل مس رفسنجان شانس آوردیم.

آخرین سوال مدیرعامل مس رفسنجان این بود که آیا رفسنجان میزبان تمام تمرینات این فصل در این فصل خواهد بود که وی پاسخ داد: خیر. تمریناتمان را طبق برنامه ای که سازمان لیگ داده برنامه ریزی می کنیم. مثلا الان در تهران هستیم و تمریناتشان را از امروز در دو شیفت صبح و ظهر شروع می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1843975
25 سپتامبر 1401 در 2:32 ب.ظ
497 امتیاز خبر

1نقطه نظر

استراحت به دلیل اردوی تیم ملی طبیعی است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان معتقد است لیگ امسال سخت ترین لیگ سال های اخیر است.

علیزاده: امسال تیم ضعیفی نداریم

وی در ادامه افزود: مقابل فولاد خوزستان اشتباه کردند، اذیت کردند، فحاشی کردند و مربی ما را کتک زدند اما دیدید که عملکرد فنی خوبی داشتیم و این نشان می دهد که تیم ما قابل احترام است. تیمی که در اهواز بازی می کند به قول خودشان محکوم به شکست است. به نظر من نسبت به سال گذشته تیم فشرده تری داریم و سعی می کنیم رتبه خود را ارتقا دهیم.

علیزاده درباره تعلیق بازی ها و بازی های نفت در زمان از سرگیری کار گفت: وقفه به دلیل اردوی تیم ملی عادی است. از زحمات آقای اسکوچیچ برای تیم ملی تشکر می کنم و به آقای کی روش خوش آمد می گویم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم. مربیان می آیند و می روند و این تیم ملی است که می ماند. گذشته گذشته است و ما باید برای موفقیت کشورمان بجنگیم.
به نظر من استراحت فعلی به نفع تیم نفت، حریف بعدی ماست که عملکرد خوبی نداشت. سرمربی تیم را هم عوض کردند که یک شوک است. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. نفت همیشه تیم خطرناکی است به خصوص اگر در آبادان مقابل این تیم بازی کنید.