پیشنهاد وسوسه انگیز برای آقای خاص/ مورینیو تصمیم جنجالی می گیرد؟

قرارداد گرگ هالتر با فدراسیون فوتبال ایالات متحده در اوایل ژانویه سال جدید به پایان رسید و اگرچه بسیاری انتظار داشتند قرارداد او را تمدید کنند، اما مدیران آمریکایی در حال حاضر چنین برنامه ای ندارند.

او در حال حاضر هدایت رم را برعهده دارد که با 34 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی ایتالیا قرار دارد و امیدوار است بتواند تیمش را به جایگاه بالاتری برساند و سهمیه حضور در اروپا را کسب کند.

در روزهای اخیر گزینه های زیادی برای نیمکت نشینی تیم ملی این کشور به گوش می رسد که سرشناس ترین نام در این میان زین الدین زیدان بود که به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی داد.

مورینیو پیش از این گزینه اصلی تیم ملی پرتغال برای پذیرش مدیریت این تیم بود اما او این پیشنهاد را برای ادامه حضور در فوتبال باشگاهی رد کرد. این حرکت باعث شده است که بسیاری احتمال حضور او روی نیمکت آمریکا را بسیار دور از ذهن بدانند.



سرویس اخبار فوتبال خارجیاما حالا روزنامه دیلی میل گزارش داده است که مورینیو به گزینه اصلی آمریکا تبدیل شده و آنها در حال بررسی شرایط همکاری احتمالی با سرمربی پرتغالی هستند.

اتهامات وارده به او به دلیل تماس فیزیکی با همسرش در سال های اخیر باعث شده است که تحقیقات درباره او ادامه داشته باشد و همین موضوع تا حدودی مدیران فوتبال آمریکایی را از همکاری با این مربی منصرف کرده است.