پیام ستاره ناکام چلسی به بارسا: من را بخر!


سرویس خبر شماره: 1865900
01 فوریه 1401 @ 11:58 ق.ظ |
5.8K |

0نقطه نظر

گفته می شود پس از فروش ممفیس دیپای به اتلتیکو مادرید، بارسلونا قصد دارد بازیکنی جایگزین برای این مهاجم هلندی به خدمت بگیرد، اما او هنوز گزینه خاصی در نظر ندارد و زیاش معتقد است فرصت های بیشتری برای درخشش در کمپ خواهد داشت. نو
اسپورت همچنین اشاره کرده است که بارسلونا سال گذشته قبل از جذب فران تورس از سیتی و آداما ترائوره ​​به صورت قرضی از ولوز، زیاش را در لیست خود داشت و شاید انتقال او به نیوکمپ دور از ذهن نباشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زیاش از زمان پیوستن به چلسی نتوانسته استعداد سابق خود را نشان دهد و کار برای او در این فصل سخت تر از همیشه بوده است.
از ابتدای فصل، این بازیکن مراکشی تنها پنج بازی در تمامی رقابت ها در ترکیب اصلی چلسی انجام داده است و از این بابت بسیار ناراضی و ناراحت است.
این شرایط باعث شد که او به طور جدی به جدایی از چلسی و پیوستن به باشگاه دیگری در نقل و انتقالات زمستانی فکر کند تا شانس بیشتری برای حضور در زمین داشته باشد.
حالا نشریه اسپورت اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داده است که زیاش پیامی به باشگاه بارسلونا ارسال کرده و از آنها خواسته تا در ژانویه قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای جذب او اقدام کنند.

1693116



مجله اخبار فوتبال خارجی

حکیم زیاش، وینگر چلسی در ژانویه به بارسلونا پیشنهاد خرید او را داد.

پیام ستاره ناکام چلسی به بارسا: من را بخر!