پیش بینی شده Man United XI vs Crystal Palace: Mason Mount اولین بازی از نوامبر را آغاز می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


حداکثر 5 تست آمادگی جسمانی دیرهنگام تاثیر زیادی بر نوع بازیکن منچستریونایتد که اریک تن هاگ می تواند در روز دوشنبه برابر کریستال پالاس انجام دهد، خواهد داشت.

جانی ایوانز، اسکات مک تومینای، مارکوس راشفورد، برونو فرناندز و آنتونی مارسیال همگی شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند، اما برای همه آنها مسابقه ای با زمان است.

کمترین احتمال برای حضور در ترکیب اصلی، مارسیال است، زیرا او سه ماه است که از میادین دور بوده و به آمادگی کامل نخواهد رسید. این احتمال وجود دارد که او نیمکت نشین شود، اما حتی ممکن است یک هفته دیگر باقی بماند.

ایوانز پس از یک تعلیق بسیار کوتاهتر به تمرینات بازگشته است و تن هاگ در پرس روز پنجشنبه گفت: “جانی امروز در تمرین تیم بازگشت و فردا، خواهیم دید که آیا قبل از دو روز قبل از بازی کافی است یا خیر.”

مک تومینای تنها امروز (شنبه) به تمرینات باز می‌گردد و سرمربی تیم می‌گوید: «پس باید ببینیم که آیا او 100 درصد در دسترس است یا (فقط) برای یک بخشی در بازی.»

فرناندز با یک چکمه محافظ عکاسی شده است و امتیاز 50/50 را برای بازی توسط Premierinjuries.com دریافت کرده است.

در همین حال، از روز پنجشنبه، تن هاگ نمی دانست که راشفورد چه زمانی به تمرینات باز می گردد، بنابراین او باید در این مرحله به عنوان بعید به نظر برسد.

در پیش بینی تیم برای بازی روز دوشنبه، فرض کرده ایم که هیچ یک از این پنج نفر در ترکیب اصلی قرار نخواهند گرفت.

آندره اونانا در دروازه خواهد بود.

آرون وان بیساکا، هری مگوایر و دیوگو دالوت باید به دفاع ادامه دهند. کازمیرو به احتمال زیاد بار دیگر با مگوایر شریک خواهد شد مگر اینکه ایوانز موفق شود، در این صورت، بازیکن برزیلی به نقش هافبک همیشگی خود باز خواهد گشت.

در غیر این صورت، کریستین اریکسن از آن استفاده خواهد کرد، مگر اینکه مک تومینای، به نوبه خود، به اندازه کافی بهبود یابد. سفیان امرابات یک گزینه دیگر است اما بعید است که سرم را جلب کند.

کوبی ماینو دیگر نقش هافبک هلدینگ را بر عهده خواهد گرفت.

اگر فرناندز غایب باشد، میسون مانت می‌تواند برای اولین بار از نوامبر یک بازی را شروع کند.

انتظار می رود آلخاندرو گارناچو در جناح چپ و آنتونی در سمت راست ادامه دهند و راسموس هوجلوند در جلو بازی کند.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، ترکیب پیش بینی شده ما برای بازی دوشنبه شب به شرح زیر است:


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/04/predicted-man-united-xi-vs-crystal-palace-mason-mount-to-start-first-game-since-november-279759/ منبع: