خط ستاره رئال برای بایرن با ویدیوی کوبی برایانت


سرویس خبر شماره: 2019164
16 مه 1403 در 01:12
18.2K |

29نقطه نظر

ما هم لیگ قهرمانان را می خواهیم

پس از قهرمانی رئال مادرید در لالیگا، اورلین شوامنی بر اهمیت لیگ قهرمانان اروپا و مبارزه برای بردن آن تاکید کرد.

خط ستاره رئال برای بایرن با ویدیوی کوبی برایانت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل کادیز و سپس شکست 4-2 بارسلونا مقابل خیرونا، تکلیف قهرمان لالیگا مشخص شد.

رئال مادرید 87 امتیاز، خیرونا 74 و بارسلونا 73 امتیاز دارند. از نظر ریاضی هم رسیدن خیرونا به سرخپوشان غیرممکن است و اینگونه رئال مادرید قهرمان لالیگا شد.

بازیکنان پس از پایان مسابقه جشن کوچکی را در زمین برگزار کردند و به قهرمانی دیگر با رئال مادرید در فضای مجازی واکنش نشان دادند و قهرمانی را جشن گرفتند.

جالب ترین واکنش متعلق به اورلین شوامنی است. او با انتشار ویدئویی در اینستاگرام درباره مصاحبه ماندگار کوبی برایانت، به رئالیست ها یادآوری کرد که کار آنها هنوز تمام نشده است.

2018345

این مصاحبه درباره کنفرانس خبری کوبی برایانت پس از پیروزی در پلی آف NBA است. با وجود برتری 2-0 آنها در پلی آف، او بارها هشدار داد که هنوز تمام نشده است.

Showmany به لیگ قهرمانان اروپا اشاره دارد: جایی که متعلق به رئال مادرید است و با وجود اینکه پرافتخارترین تیم رقابت ها هستند، اما می توانند پانزدهمین دوره جام مادرید را با قهرمانی در این فصل از آن خود کنند.

رقیب فعلی آنها بایرن مونیخ است. آنها در بازی برگشت روز چهارشنبه میزبان باواریایی ها خواهند بود و به دنبال صعود به فینال و بازی در ومبلی هستند.

مجله اخبار فوتبال خارجی