پیش نمایش چلسی – بازگشت چوب – اعلام غلاف زنده

صبح.

ما امشب در لیگ برتر هستیم و میزبان چلسی هستیم و به دنبال پیروزی مقابل وولوز با سه امتیاز دیگر امشب هستیم. چالش برای میکل آرتتا و بازیکنانش فقط یک تیم حریف نیست که مثل اوایل فصل که ما را به تساوی 2-2 بردند بد نیستند، بلکه خواسته‌های فیزیکی بازی خیلی زود بعد از آن است. آخرین

منصفانه بگوییم، این چیزی است که چلسی نیز باید آن را مدیریت کند، با شکست یک نیمه نهایی جام حذفی به منچسترسیتی عصر شنبه، و امشب ممکن است در مورد این باشد که چه کسی بهتر با آن کنار می آید. بدیهی است که پاهای سنگین می تواند عاملی باشد، اما اگر ذهن های خسته نیز وجود داشته باشد، می تواند در عدم تمرکز یا تصمیم گیری بد ظاهر شود – چیزی که مطمئنم میکل آرتتا به خوبی از آن آگاه خواهد بود. بنابراین، اگر امشب در ابتدا کمی غم‌انگیز باشد، ممکن است هر دو مربی از انجام کار احمقانه‌ای که بازیکنان خود در بازی احساس می‌کنند مطمئن شوند.

من از آرتتا انتظار زیادی در چرخش ندارم. یک سوال در مورد اینکه چه کسی در دفاع چپ شروع می کند وجود دارد، که تا زمانی که آن پست را به درستی به دست نیاوریم، باید با آن دست و پنجه نرم کنیم. یاکوب کیویور می تواند پس از کمک به بسته نگه داشتن دروازه مقابل وولوز جایگاه خود را حفظ کند، در حالی که الکساندر زینچنکو با توجه به اینکه چلسی دوست دارد در وقت استراحت زیاد بازی کند، احساس می کند گزینه ای است که ترجیح می دهد. تاکهیرو تومیاسو نیز باید در نظر گرفته شود، اما بستگی دارد که مصدومیت او در برابر بایرن چگونه باشد. من فکر می کنم که آرتتا ممکن است او را برای دربی شمال لندن در روز یکشنبه بخواهد، بنابراین اگر خطری وجود داشته باشد، فکر نمی کنم او از این شانس استفاده کند.

شبیه بازی‌هایی است که جورجینیو در خط میانی (مقابل باشگاه سابقش) شروع می‌کند، کای هاورتز را به سمت مهاجم مرکزی هل می‌دهد (مقابل باشگاه سابقش)، و سپس مربوط به سمت چپ سه تیم جلو است. از آنجایی که چلسی مدافع راست مالو گوستو را از دست خواهد داد، می توانید برای گابریل مارتینلی یا ژسوس مشکلاتی ایجاد کنید تا جایگزین احتمالی اکسل دیاسی شوند، اما با شکستن بن بست در وولوز، حدس من این است که لئاندرو تروسارد جایگاه خود را حفظ کند. . فراتر از آن، مگر اینکه آسیب‌دیدگی یا مسائل فیزیکی وجود داشته باشد که ما از آن آگاه نباشیم، چیز متفاوتی نمی‌بینم.

در مورد چلسی، برخی گزارش‌ها وجود دارد که کول پالمر بیمار است و بازی نمی‌کند، اما اگر من یک بازیکن شرط‌بندی بودم، فکر می‌کنم مبلغ قابل‌توجهی برای حضور او در امشب شرط می‌بندم. با کنار گذاشتن برخی ناهماهنگی ها، واضح است که آنها تحت هدایت پوچتینو در حال پیشرفت هستند، فقط دو شکست در سال 2024، و کیفیت کافی برای آسیب رساندن به شما دارند اگر به آنها فرصت دهید، بنابراین ما باید امشب به بهترین حالت خودمان نزدیک شویم.

آرتتا در مورد رسیدگی به خواسته های فیزیکی گفت:

نمی‌دانم، وقتی امروز صبح را دیدم، مجبور شدم جلوی آنها را بگیرم، زیرا برنده شدن نیز انرژی بزرگی است. بعد از نمایش مقابل وولوز و برد و حالا باید فردا دربی لندن را برگزار کنیم، همه برای آن آماده هستند. ما باید مثبت فکر کنیم و احساس و فکر کنیم که تازه هستیم تا به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم.

بیایید امیدوار باشیم، زیرا پاداش پیروزی امشب سه امتیاز است که ما را چهار امتیاز از منچسترسیتی فاصله می‌دهد. بله، آنها بازی‌هایی در دست دارند، اما من همیشه امتیازات روی تخته را می‌گیرم، بنابراین می‌توانیم این بازی را ببریم و فقط کمی به آنها فشار بیاوریم.

مثل همیشه، می‌توانید بعداً برای پوشش زنده وبلاگ به ما بپیوندید و همه مطالب پس از بازی را در اخبار آرسبلاگ نیز خواهید یافت.

در همین حال، ژورین تیمبر که دیروز 45 دقیقه برای تیم زیر 21 ساله ها مقابل بلکبرن بازی کرد، یک گام در مسیر درست قرار گرفت و در این روند یک گل تیز به ثمر رساند.

امیدوارم این دقایق برای او مفید باشد و هیچ واکنش منفی برای بازی مجدد وجود نداشته باشد. بازی های زیادی باقی نمانده است، بنابراین واقعیت این است که ما فقط به احتمال زیاد بهترین های او را در فصل آینده خواهیم دید، اما اگر بازیکنی که اولین بازی کاملش به این شکل دلخراش به پایان رسیده بود، لحظه ای قبل از بازی داشته باشد، کاملاً داستان خواهد بود. پایان این کمپین برای جبران آن. اجازه بدید ببینم.

در نهایت برای امروز، خوشحالیم که اعلام کنیم که پادکست زنده پایان فصل دیگری را با دوستانمان از پادکست ArsenalVision برگزار خواهیم کرد، این بار شنبه، 18 می در تئاتر Alexandra Palace خواهیم بود. فروش بلیط ها به طور انحصاری برای اعضای Patreon در ساعت 15:00 امروز آغاز می شود و برخی از بلیت های فروش عمومی فردا در همان ساعت در دسترس هستند.

جزئیات درباره Patreon در اینجا، جایی که می‌توانید پادکست پیش‌نمایش چلسی ما را نیز بیابید، بنابراین اگر می‌خواهید بهترین فرصت را برای تهیه بلیط داشته باشید، اینجاست که باید بروید. و فقط یک یادآوری است که در این ماه ما هر پنی از درآمد Patreon خود را به یونیسف اهدا می‌کنیم، بنابراین شما محتوای عالی دریافت می‌کنید و اشتراک شما به کودکان در سراسر جهان نیز کمک می‌کند.

درست است، فعلا همین است. برای بعد، بیا بر شما قرمزها!



https://arseblog.com/2024/04/chelsea-preview-timber-returns-live-pod-announcement/ منبع: