لیورپول ممکن است با تاخیر در آنفیلد رود پایان با پیمانکار فرعی در مدیریت – لیورپول FC مواجه شود

این با «از دست دادن یک سرمایه‌گذار کلیدی در یک اطلاعیه کوتاه» همراه است که «به دلیل پیچیدگی‌های تعدادی از پروژه‌ها تشدید شد»، با ضرر شش رقمی در یک پروژه.

با این حال، پیشرفت متوقف شد و هیچ تغییری در پوشش سقف در دو ماه گذشته ایجاد نشده است – اگرچه کار ساختاری کلیدی در جاهای دیگر ادامه یافته است.

گروه باکینگهام، که مسئولیت کارهای بازسازی را بر عهده دارند، در پاسخ به سوالی که از سوی آنها پرسیده شد، از اظهار نظر خودداری کردند اخبار ساخت و ساز آیا یک پیمانکار فرعی جدید منصوب شده است یا اینکه اکنون انتظار تاخیر وجود دارد.

این کار قرار بود در تعطیلات جام جهانی انجام شود و تیم یورگن کلوپ بین 12 نوامبر تا 30 دسامبر در خانه بازی نکند و سقف جدیدی در آن دوره نصب شده باشد.

این انعکاس غم انگیز واقعیتی است که بسیاری از کسب و کارها در سراسر بریتانیا با آن روبرو هستند و از دیدگاه لیورپول به نظر می رسد که تاخیری را وادار کرده است، اگرچه به دلیل آب و هوای زمستان تشدید شده است.

لیورپول مدت‌هاست بر این باور است که توسعه آنفیلد رود اند که حداقل 80 میلیون پوند هزینه دارد و 7000 صندلی دیگر به ظرفیت ورزشگاه اضافه می‌کند، به موقع برای فصل آینده تکمیل خواهد شد.

با این حال، SD Samuels شغل آنفیلد را به شرکت خواهر خود واگذار نکرده است.

گسترش آنفیلد رود اند توسط لیورپول ممکن است با تأخیر مواجه شود، زیرا یک پیمانکار فرعی که مسئول پوشش استادیوم است، مدیریت می شود.

در ماه اکتبر، لیورپول مرحله بعدی برنامه های خود را برای توسعه مجدد جاده آنفیلد اعلام کرد که باید سقف موجود را برداشته می شد.

مطابق با اخبار ساخت و ساز، این به دلیل روکش فلزی پیمانکار فرعی SD Samuels است که در ماه دسامبر، قبل از تکمیل کار خود، برای مدیریت درخواست داده است.

با این حال، باید دید که آیا عقب نشینی با روکش فلزی، مقیاس زمانی پروژه را پس از آن تغییر خواهد داد یا خیر.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-could-face-anfield-road-end-delay-with-contractor-in-administration/ منبع:

یک مسئله آشکار در مورد برداشتن سقف بدون نصب روکش برای سازه جدید، قرار گرفتن هواداران در معرض عناصر در نیمه دوم فصل بود.

لیورپول همیشه یک برنامه پشتیبان برای برداشتن سقف موجود در آنفیلد رود بلافاصله پس از آخرین بازی خانگی فصل در ماه مه داشت و اکنون این برنامه در پیش است.