چه بدشانسی آوردی مهدی طارمی! (عکس)

او پس از ایجاد یک موقعیت عالی و سه موقعیت جدی در بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر، در دقیقه 83 با پشیمانی و پشیمانی به خاطر موقعیت های از دست رفته تعویض شد و راه را برای وندل باز کرد و لحظاتی بعد هم تیمی اش گل ابتدایی را با روملو به ثمر رساند. زیبای لوکاکو توپ را پس گرفت تا بازی با نتیجه 1-0 به پایان برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی طارمی قبل از گلزنی به بایرلورکوزن (دوبار)، کلوب بروژ (دوبار) و اتلتیکو مادرید در مرحله گروهی این فصل، در دو فصل اخیر هدف تیم‌های بزرگ باشگاه‌های فوتبال اروپایی مانند چلسی، یوونتوس و لیورپول بوده است. با پورتو و به هشت گل در لیگ قهرمانان رسید، اما در بازی با اینتر این تعداد افزایش پیدا نکرد.


سرویس خبر شماره: 1871979
04 مارس 1401 در 01:39
9.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

غم در ورزشگاه جوزپه مهاتزا؛

طارمی که انگیزه زیادی برای زدن دهمین گل اروپایی خود داشت، در دقیقه 73 دوباره فرصت گلزنی پیدا کرد و در داخل محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد، اما ضربه فنی او با بدشانسی محض و اختلاف حداقلی تیر عمودی به بیرون رفت. .

1804847
این ضربه فنی طارمی را به دروازه نینداخت و توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد و به سمت او رفت.

مهدی طارمی در دقیقه 55 بهترین فرصت گلزنی مقابل اینتر را داشت و می توانست ششمین گل فصل خود در لیگ قهرمانان اروپا را در بازی ششم به ثمر برساند، اما بی تدبیری او در زدن آخرین ضربه نتیجه داد تا اینکه اونانا با واکنشی زیبا نشان داد. این ملی پوش ایرانی باید اخراج شود و بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

1804849

تیم فوتبال پورتو در حالی که مثل همیشه طارمی را در خط حمله داشت از ساعت 23:30 عصر چهارشنبه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف اینترمیلان رفت و بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد که با وجود تلاش زیادی برای گلزنی و استفاده از تمام موقعیت هایی که داشت، آخرین ضرباتش به مقصد نرسید.

1804848

ستاره ایرانی پورتو در دقیقه 37 بعد از اینکه مارتینز مانع گلزنی او به اینتر شد یک موقعیت استثنایی ایجاد کرد اما مارکو گروویچ از این فرصت استفاده نکرد و بهترین موقعیت را برای تیم پرتغالی از دست داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنج بازی و پنج گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل؛ آماری شگفت انگیز از مهدی طارمی که نشان می دهد بهترین سال فوتبالی خود را در این رقابت های اروپایی سپری می کند، اما او چهارشنبه شب مقابل اینترمیلان که اولین بازی حذفی پورتو بود نتوانست به این روند استثنایی ادامه دهد و آندره اونانا را مهار کرد. برخورد. با.

طارمی که 8 گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل در لیگ اروپا به لاتزیو به ثمر رساند، امیدوار بود برای مبارزه با یک تیم درخشان ایتالیایی و گلزنی یا گلزنی بازگردد که نتوانست به آن دست یابد.

در آن لحظه مهدی طارمی روی ریباند ضربه زیدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه کناری او در محوطه جریمه توسط آندره اونانا با واکنشی زیبا مهار شد تا دروازه اینترمیلان بسته بماند.

1804851
در آن لحظه طارمی توانست قفل دروازه اینتر را در ریباند بشکند که توپ را در دستان اونانا کوبید.

طارمی که در نیمه اول موقعیت های زیادی نداشت، جدی ترین موقعیت را در دقیقه 31 ایجاد کرد و سعی کرد روی یک توپ آزاد داخل محوطه جریمه اینتر گلزنی کند اما تکل به موقع لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی باعث شد توپ به سمت دروازه حریف برود. خالص، برو بیرون و حتی یک کرنر برای پورتو نگیری.

طارمی که مقابل تیم های ایتالیایی یوونتوس و لاتزیو گلزنی کرد، مقابل میلان نیز دو پاس گل داد، در مبارزه با اینتر در دقیقه 37 با یک پاس برگشتی چشم نواز در محوطه جریمه یک موقعیت استثنایی ایجاد کرد که گرویچ از آن استفاده نکرد. اونانا ضربه محکم او را مهار کرد و با ضربه سر به ریباند رفت.یک مهاجم دیگر پورتو بیرون آمد.

در این لحظه پورتو با پاس عمقی گروویچ حمله جدی را آغاز کرد که با تکل استثنایی میلان اشکرینیار ضربه زیدو سانوسی را مهار کرد و اجازه نداد توپ تبدیل به گل شود و در ریباند ضربه مدافع چپ را مهار کرد. اونانا، مهدی طارمی جلوی دروازه گلزنی کرد اما ضربه او از دست رفت.

ستاره ایرانی پورتو در بازی برگشت مقابل یک تیم برتر اروپایی یک گل به ثمر رساند.

چه بدشانسی آوردی مهدی طارمی!  (عکس)