ستاره لایپزیگ برای گلزنی پرواز کرد (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی به مصاف حریفی رفت که یکی از آماده ترین مدافعان جهان را در اختیار داشت. ژوسكو گوارديول در اين بازي همانطور كه ​​انتظار مي رفت درخشيد و بهترين بازيكن تيمش بود.


سرویس خبر شماره: 1871980
مارس 04, 1401 در 01:52
569

0نقطه نظر

حتی بالاتر از کریستیانو رونالدو و گل های معروفش

آلمانی ها نیمه اول دیدار مقابل سیتی را با شکست یک بر صفر به پایان رساندند و پس از چند حمله ناموفق در اوایل نیمه دوم، در نهایت توانستند بازی را به تساوی بکشند. این گل روی پاس خوب هالستنبرگ و فرار طولانی مدافع لایپزیگ به ثمر رسید که ضربه سر غیرقابل مهاری را در پی داشت.

1804853

گواردیولا که به تازگی 21 ساله شده است، فراتر از سال های خود بازی می کند. او در مقابل مهاجمان مشهور سیتی که توسط ارلینگ هالند مدیریت می‌شد، اشتباه و مطمئن ظاهر شد و به آنها اجازه داد تا کمی ابتکار عمل و خطر در طول بازی داشته باشند تا در تساوی ارزشمند 1-1 مقابل لس آنجلس نقش مهمی ایفا کنند. او علاوه بر نقش های دفاعی، تنها گلزن لایپزیگ نیز بود.

1804854

زمانی که زمان گلزنی فرا رسید، برای سبقت گرفتن از مدافعان معروف سیتی، گواردیولا عملا تصمیم به پرواز گرفت و پس از طی یک مسیر عمودی قابل توجه، در بالاترین نقطه ممکن که هیچ کس مزاحم او نمی شد، ضربه سر که روی دروازه او رانده شد. ضربه زدن به توپ برای گلزنی که معمولا نمونه های مشابه کریستیانو رونالدو را دیده ایم. البته به نظر می رسد پرواز او از فوق ستاره پرتغالی و گلزنی معروفش هم بالاتر بوده است.

1804852



مجله اخبار فوتبال خارجی

مدافع جوان لایپزیگ در بازی امشب مقابل سیتی یک گل حساس به ثمر رساند و در وظایف تخصصی خود نیز کم نقص بود.

ستاره لایپزیگ برای گلزنی پرواز کرد (تصویر)

پس از درخشش در جام جهانی 2022 و با وجود قرارداد با لایپزیگ تا پایان سال 2024 و بند فسخ 110 میلیون یورویی این بازیکن، بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی از جمله چلسی، لیورپول و سیتی او -حتی خواهان جذب او هستند. گواردیو بار دیگر ثابت کرد که صف طولانی مشتریانش بی دلیل نیست.

1804855