ژابی آلونسو: بازی بزرگی مقابل رم برای رسیدن به فینال داریم


سرویس خبر شماره: 2019345
16 مه 1403 در 11:26 ب.ظ.
585 امتیاز خبر

1نقطه نظر

ژابی آلونسو سرمربی بایرلورکوزن امیدوار است تیمش با غلبه بر رم به فینال لیگ اروپا راه یابد.

ژابی آلونسو: بازی بزرگی مقابل رم برای رسیدن به فینال داریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن در چارچوب هفته سی و دوم بوندس لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.

لورکوزن در این دیدار به رکورد 48 بازی بدون شکست رسید و با انگیزه بالایی به مصاف دیدار حساس این هفته خواهد رفت. قهرمان بوندس لیگا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت.

ژابی آلونسو پس از پیروزی تیمش در دیدار امشب در نشست خبری گفت: من خیلی راضی هستم، خیلی جدی بازی کردیم. نتیجه تماشایی را ثبت کردیم و عملکردمان هم جدی و متمرکز بود.

ذهنیت تیمی؟

ذهنیت و ثبات تیم عالی است. با تشکر از بازیکنانم، بعد از بازی در رم، نگه داشتن تیم در چنین شرایطی آسان نبود. بازیکنان می دانند چه کار کنند. این کلید موفقیت و ثبات ما در فصل جاری بوده است.

2018665

بازگشت آرتور آگوستو در ترکیب؟

آرتور خیلی خوب بود در 5 دقیقه اول، او به اندازه کافی آرام نبود. بازگشت پس از 7 ماه آسان نیست، اما او خوب کار می کند و بازیکن بسیار خوبی است. می دانیم که او در آینده بازیکن بزرگی خواهد بود.

لیگ اروپا؟

برای رسیدن به اهداف بزرگ خود در تمامی رقابت ها هنوز بازی هایی در پیش داریم. بازی بعدی برای ما مهم است، بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا: شانس رسیدن به فینال.

مجله اخبار فوتبال خارجی