کلانتری: سه پنالتی برای ما نداشتند


سرویس خبر شماره: 2002570
27 فوریه 1402 ساعت 12:33 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

سرمربی مس سونگون معتقد است که قضاوت داوران به نفع این تیم نبود.

کلانتری: سه پنالتی برای ما نداشتند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی اصغر کلانتری پس از حضور در مس سونگون توانست این تیم را از بحران شکست های متوالی نجات دهد و در سه دیدار رسمی 2 برد خانگی و 1 تساوی خارج از خانه برای مس به دست آورد. گفتگویی با سرمربی موفق مس سونگون انجام دادیم که محتوای آن عمدتاً شامل گلایه های این سرمربی باتجربه از اتفاقات لیگ آزادگان است:

ما روز به روز در حال پیشرفت هستیم
مدت کوتاهی در این تیم بودم و در این مدت شرایط آب و هوایی مانع اصلی کار تیمی ما بود اما با تغییرات زیادی در ترکیب توانستیم خود را با شرایط بازی وفق دهیم و خوب البته این تیمی که می بینید مطمئنا با تمام خواسته های ما مطابقت ندارد. ما شبانه روز کار می کنیم تا مس را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

تاخیر 25 دقیقه ای در این مسابقه بی رحمانه بود
در بازی این هفته من واقعا عاشق این فوتبال شدم. آیا می توان جلسه رسمی را با 25 دقیقه تاخیر به دلیل کارهای اداری ناتمام شروع کرد؟ تیم حریف شرایط را می‌دانست و بدن‌های خود را طبق برنامه‌ای که داشتند آماده می‌کردند، اما ما 20 دقیقه قبل از شروع مسابقه زمین را ترک کردیم تا برای مسابقه آماده شویم و بازی 45 دقیقه بعد از گرم کردن بچه‌ها شروع شد. روی مشکلات فنی تاثیر گذاشت و از طرفی احتمال مصدومیت بازیکن هم وجود دارد و درد من این است که ناظر بازی به این بی نظمی ها نرسید.

1991489

3 پنالتی برای تیم ما اعلام نشد
خوشحالم که با تلاش بچه ها توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم و حالا با خیال راحت می توانم این حرف ها را بزنم. چرا نباید در یک مسابقه فوتبال سه پنالتی برای یک تیم اعلام شود؟ یک مسابقه لیگ 1 چند شانس می تواند داشته باشد که سه تای آنها به دلیل خطا از دست می رود؟ لیگ آزادگان تنها یک برنامه تلویزیونی دارد و در این یکی هم فرصت کارشناسی به این خطاهای مهلک داده نشد و در عجبم که کجا باید این درد بزرگ فوتبال را فریاد زد.

شکایت رسمی می کنیم
در دیدار با بابلسر علاوه بر سه صحنه پنالتی، مشکلات داوری دیگری هم داشتیم که فقط کارشناسان با دیدن فیلم متوجه آن می شوند و همه این مدارک را به صورت مکتوب به فدراسیون ارسال می کنیم تا حداقل در آینده چند بازی، این مشکلات فاجعه بار حل خواهد شد. تیم ما ضربه نزد.

ناظر ویژه در چهار بازی اخیر بی فایده است
آنها در چهار مسابقه اخیر می خواهند ناظر ویژه مسابقات را تعیین کنند تا از تبانی و خطاهای عمدی و غیرعمدی جلوگیری شود. این دوای درد فوتبال نیست و هر تیمی که بخواهد امتیاز بگیرد تا آن زمان قبلاً آن را جمع کرده است. و مسئولان اکنون باید به فکر فوتبال پاک باشند. و من نگران شرایط هستم و متاسفانه صدای لیگ یک در جایی به گوش نمی رسد.

مجله اخبار فوتبال داخلی