کیف های بوکس تانک و درآمدهای شغلی

تا همین اواخر، فلوید «مانی» می‌ودر، مروج دیویس بود. این یک عامل گویای میزان درآمد «تانک» در حرفه خود است. با توجه به اینکه نام مستعار او “پول” بود، جای تعجب نیست که فلوید می ودر به مبارزان خود دستمزد نسبتاً پرباری داده باشد.

جرونتا دیویس از سن 18 سالگی یک بوکسور حرفه‌ای بوده است. او ده سال متوالی در رده‌های حرفه‌ای به طور مداوم بوکس می‌کند و با پیشرفت حرفه‌اش پول بیشتری به دست می‌آورد.

پس از 29 مبارزه حرفه ای بوکس، گزارش شده است که بزرگترین کیف جنگی جرونتا دیویس حدود 10 میلیون دلار بوده است. بر اساس گزارش ها، دیویس برای آخرین بازی آخر هفته گذشته خود برای مبارزه با رایان گارسیا، که با ناک اوت راند هفتم برنده شد، این مقدار درآمد کسب کرد.

قبل از آخرین مبارزه او با “کینگ رای”، بزرگترین کیف پول او تقریباً 1.5 میلیون دلار برای مبارزه با هکتور لوئیس گارسیا در ژانویه 2023 در عنوان قهرمانی سبک وزن جهانی WBA بود.

به جرات می توان گفت که دارایی خالص دیویس می تواند در 12 ماه آینده یا بیشتر دو برابر شود، مشروط بر اینکه او این مبارزات عظیم را انجام دهد و به پیروزی در آنها ادامه دهد.

در مجموع، دو قرارداد اصلی حامی مالی جرونتا دیویس مطمئناً به افزایش ارزش خالص او کمک می کند. در نهایت هر چند این مشت زدن به صورت مردم برای امرار معاش است که بزرگترین کیف پول خود را به تانک می پردازد.


مطالب دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

https://sportslens.com/news/gervonta-davis-net-worth-career-earnings-biggest-purse-endorsement-deals/ منبع:

این بیست و هشتمین مبارزه حرفه ای بوکس دیویس و دفاع از عنوان WBA Regular او با وزن 135 پوند بود. این فوق ستاره بوکس متولد 1994 با توقف راند نهم در مبارزه پیروز شد، که او را برای مبارزه با رایان گارسیا در 22 آوریل کاملاً آماده کرد و او همچنین ناک اوت قاطعانه من را نیز برد.

بزرگترین قرارداد حمایتی این جوان 28 ساله تا امروز، مشارکت او با برند پوشاک Under Armour است. دیویس این قرارداد را در سال 2017 امضا کرد و یک بیلبورد در زادگاهش در بالتیمور نصب کرد تا این مناسبت را جشن بگیرد. «تانک» مطمئناً از قرارداد تأیید خود با Under Armour درآمد زیادی دارد. با این حال، رقم دقیق مشخص نیست.

او همچنین با گروه لباس بوکس Boxraw کار کرده است و “مجموعه تانک” خود را در وب سایت آنها دارد.

جرونتا دیویس بوکس - مبارزه با هکتور لوئیس گارسیا

درآمد شغلی جرونتا دیویس

اخیراً، کیف‌های دیویس برای هر مبارزه‌اش رشد کرده است، با توجه به این واقعیت که او با مبارزان بهتر، برای عناوین جهانی، در رویدادهای بزرگ در نمایش‌های عظیم می‌جنگد.

البته، با توجه به این واقعیت که جرونتا دیویس یک مرد ثروتمند است، او به سهم خود از اقلام لوکس نیز علاقه دارد. “تانک” املاک و مستغلات، جواهرات گران قیمت، ماشین های پر زرق و برق و دارایی های مختلف دیگری را به دست آورده است که به ثروت او کمک کرده است.

پس از پیروزی در بزرگترین مبارزه دوران حرفه ای خود در برابر رایان گارسیا در آوریل 2023، نگاهی عمیق به حرفه جرونتا دیویس انداخته ایم. این شامل دارایی خالص، درآمد شغلی، بزرگترین کیف پول شغلی و قراردادهای حمایت مالی او می شود. به جرات می توان گفت که «تانک» در دوران حرفه ای خود چند دلار به دست آورده است و بیشترین روزهای دستمزد هنوز به طور بالقوه در پیش است.

جرونتا دیویس خالص ارزش

از ژوئن 2023، گزارش شده است که دارایی خالص جرونتا دیویس 10 میلیون دلار است (منبع: celebritynetworth.com).

در مورد بوکسورها واقعاً تمایلی به دریافت حقوق ندارید زیرا بستگی به تعداد مبارزات آنها در یک سال یا میزان فعال بودن آنها و در چه سطحی دارد. از آنجایی که دیویس یک مبارز سطح جهانی است و به طور منظم (تقریباً دو بار در سال) مبارزه می کند حقوق سالانه حدود 2.5 میلیون دلار تخمین زده می شود.

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق درآمدهای جرونتا دیویس از طریق مبارزه با جوایز به دست می آید، او همچنین میلیون ها دلار خارج از رینگ نیز به دست می آورد. این قراردادهای حمایتی گسترده از خارج از رینگ، بازیکن بزرگی در افزایش ارزش خالص و حقوق دیویس است.

اطلاعات کیف پول را از sportspayouts.com جمع آوری کنید

این بدان معناست که در مجموع، درآمد شغلی جرونتا دیویس حدود 36 میلیون دلار تخمین زده می شود.

دستمزد مبارزه بوکس جرونتا دیویس (10 بازی آخر) – تفکیک:

مبارزه کردن مبارزه با کیف پول
جرونتا دیویس vs رایان گارسیا 10 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs هکتور لوئیس گارسیا 4 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs رولی رومرو 3.2 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs آیزاک کروز 3 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs ماریو باریوس 3.5 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs لئو سانتا کروز 3 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs یوریورکیس گامبوآ 3 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs ریکاردو نونز 1.5 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs هوگو رویز 1.2 میلیون دلار
جرونتا دیویس vs ژسوس کوئلار 1 میلیون دلار

منصفانه است که بگوییم جرونتا دیویس یک یا دو دلار کم ندارد. ارزش خالص، دستمزد و کیف‌های مبارزه‌اش همچنان با پیشرفت حرفه‌اش و درگیری‌های بزرگ‌تر افزایش می‌یابد. البته، هر چه دیویس در مبارزات بیشتری پیروز شود، دعواهای پولی و فرصت‌های بیشتری برای دستمزدهای بزرگ به دست خواهد آورد.


جرونتا دیویس – ضبط و بیوگرافی

  • رتبه: #2 سبک وزن (BoxRec)
  • سن: 28
  • کشور: آمریکا
  • ارتفاع: 5/5 1/2 اینچ (166 سانتی متر)
  • برد: 67 1/2 اینچ (171 سانتی متر)
  • موضع: Southpaw
  • رکورد کلی: 28-0
  • مبارزات برنده شده توسط KO/TKO: 26
  • مبارزات برنده شده با تصمیم: 2

حمایت و حمایت گرونتا دیویس

این رقم 10 میلیون دلاری احتمالاً برای مرد بالتیموری پس از مبارزه بعدی او اکنون که او یکی از چهره های اصلی ورزش بوکس است، افزایش خواهد یافت.

حالا که او جنگیده و همکار خود رایان گارسیا، فوق ستاره بوکس را شکست داده است، دنیا صدف اوست. ارزش خالص “تانک” مطمئناً با پیشرفت حرفه ای او پس از کسب بزرگترین برد و بزرگترین کیف پول حرفه ای خود منجنیق خواهد شد.

اکثریت قریب به اتفاق درآمد جرونتا دیویس از جنگ جوایز به دست می آید. البته او قراردادهای اسپانسری زیادی در خارج از رینگ دارد که به حقوق و دارایی خالص او کمک می کند، اما این ضربه زدن به صورت مردم برای امرار معاش است که بیشترین پول را به دیویس می دهد. در آینده بیشتر در مورد معاملات تایید دیویس.