کیف های بوکس «کینگ رای» و درآمد شغلی

با شکست رایان گارسیا در برابر جرونتا دیویس در مبارزه آنها در 22 آوریل، ما تصمیم گرفتیم که به “کینگ رای” و زندگی او در داخل و خارج از رینگ بوکس شیرجه بزنیم. این شامل دارایی خالص، بزرگترین کیف پول حرفه ای، حقوق و رکورد بوکس او می شود. به جرات می توان گفت که این بازیکن 24 ساله تاکنون چند دلار در دوران حرفه ای خود به دست آورده است و بیشترین روزهای دستمزد هنوز در پیش است.

ارزش خالص رایان گارسیا

رایان گارسیا از 18 سالگی یک بوکسور حرفه ای بوده است. او به طور مداوم به مدت هفت سال متوالی در رده های حرفه ای بوکس می پردازد و با پیشرفت حرفه ای خود پول بیشتری به دست می آورد.

این فوق ستاره بوکس متولد 1998 در حال حاضر توسط Oscar De La Hoya و Golden Boy Promotions تبلیغ می شود. گارسیا در حال حاضر بیشتر دوران حرفه ای خود را در کنار Golden Boy بوده است و اخیرا با امضای قراردادی پنج ساله جدید با این شرکت تبلیغاتی وفاداری خود را به اسکار دی لا هویا نشان داده است.

از ژوئن 2023، گزارش شده است که دارایی خالص رایان گارسیا چیزی در حدود 20 میلیون دلار است (منبع: celebritynetworth.com).

این رقم برای کسی که فقط 7 سال است که بوکس می کند و فقط 24 سال سن دارد، خیره کننده است. یکی از دلایلی که ارزش خالص گارسیا می تواند تا این حد بالا باشد این است که طبق گزارش ها، او قراردادی 700 میلیون دلاری با Golden Boy Promotions امضا کرده است. 2019.

در آن زمان اسکار د لا هویا معتقد بود که رایان گارسیا توانایی تبدیل شدن به “بزرگترین ستاره ای که بوکس تا به حال دیده است، دست پایین” را دارد. این قرارداد 700 میلیون دلاری تقریباً دو برابر معامله 365 میلیون دلاری د لا هویا برای سائول ‘کانلو’ آلوارز است، کسی که شایان ذکر است که چهره بوکس و بزرگترین مبارز در این ورزش بوده است. با این حال، هرگز مشخص نشد که آیا چنین معامله عظیمی تا کنون واقعی شده است یا خیر.

البته، با توجه به این واقعیت که رایان گارسیا یک مرد فوق العاده ثروتمند است، او به سهم خود از اقلام لوکس نیز علاقه دارد. “King Ry” املاک و مستغلات، جواهرات گران قیمت، اتومبیل های پر زرق و برق و دارایی های مختلف دیگری را به دست آورده است که به ثروت او کمک کرده است.

این رقم 20 میلیون دلاری احتمالا برای مرد کالیفرنیایی پس از مبارزه بعدی او افزایش خواهد یافت. جای تعجب نیست که گارسیا در حرفه بوکس حرفه ای خود درآمد زیادی کسب کرده است. او 15 بار قهرمان آماتور ملی شد قبل از اینکه به رده های حرفه ای روی آورد و رکورد آماتوری 215-15 را به دست آورد. در مورد حرفه ای شدن او سر و صدای زیادی وجود داشت، به همین دلیل او قبلاً این همه پول به دست آورده است.

اگرچه گارسیا در 22 آوریل توسط جرونتا دیویس شکست خورد، ارزش خالص او همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد به شرطی که به مبارزه در سطح بالا ادامه دهد.

رایان گارسیا کینگ رای بوکس 1

درآمد شغلی رایان گارسیا در بوکس

پس از 24 مبارزه حرفه ای بوکس، گزارش شده است که بزرگترین کیف مبارزه رایان گارسیا حدود 5 میلیون دلار بوده است (منبع: sportspadeia.com). بر اساس گزارش ها، گارسیا برای مبارزه خود با جرونتا دیویس در روز شنبه، 22 آوریل، برای مبارزه 136 پوندی آنها در وزن گیر، چقدر درآمد کسب کرد.

این فقط نشان می دهد که “کینگ رای” یک جنگنده جایزه است و یکی از شناخته شده ترین و قابل فروش ترین چهره ها در ورزش بوکس است. با آن درآمدهای سرسام آوری در رینگ به وجود می آید.

در مورد بوکسورها واقعاً تمایلی به دریافت حقوق ندارید زیرا بستگی به تعداد مبارزات آنها در یک سال یا میزان فعال بودن آنها و در چه سطحی دارد. از آنجایی که گارسیا اکنون یک مبارز سطح جهانی است و به طور منظم (تقریباً دو بار در سال) مبارزه می کند حقوق سالانه حدود 1 میلیون دلار تخمین زده می شود (منبع: caknowledge.com).

با توجه به این واقعیت که سه کیف پول آخر او 5 میلیون دلار، 3 میلیون دلار و 2 میلیون دلار بوده است، این معیار برای کیف های گارسیا در آینده خواهد بود. طبق گزارشات، گارسیا در حدود یک مجموعا 20 میلیون دلار صرفاً از جنگیدن از زمان حرفه ای شدن در سال 2016. این تقریباً جواب می دهد 833333 دلار برای هر 24 مبارزه حرفه ای او به روز.

منصفانه است که بگوییم رایان گارسیا یک یا دو دلار کم ندارد. ارزش خالص، دستمزد و کیف‌های مبارزه‌اش همچنان با پیشرفت حرفه‌اش و درگیری‌های بزرگ‌تر افزایش می‌یابد. البته، هر چه گارسیا در مبارزات بیشتری پیروز شود، دعواهای پولی و فرصت های بیشتری برای دستمزدهای بزرگ به دست خواهد آورد.


رایان گارسیا – ضبط و بیوگرافی

  • رتبه: #9 فوق العاده سبک (BoxRec)
  • سن: 24
  • کشور: آمریکا
  • ارتفاع: 5’10 اینچ (178 سانتی متر)
  • برد: 70 اینچ (178 سانتی متر)
  • موضع: ارتدکس
  • رکورد کلی: 23-1
  • مبارزات برنده شده توسط KO/TKO: 19
  • مبارزات برنده شده با تصمیم: 4

حمایت و حمایت رایان گارسیا

اگرچه اکثریت قریب به اتفاق درآمدهای رایان گارسیا از طریق مسابقه جایزه به دست می‌آید، او میلیون‌ها دلار خارج از رینگ نیز به دست می‌آورد. این قراردادهای حمایت مالی گسترده از خارج از رینگ، بازیکن بزرگی در افزایش ارزش خالص و حقوق گارسیا است.

بزرگترین قرارداد حمایتی این بازیکن 24 ساله تا امروز، مشارکت او با Gymshark است. Gymshark یکی از شناخته شده ترین شرکت های پوشاک و لوازم جانبی در جهان است. “King Ry” مطمئناً از قرارداد تأیید خود با Gymshark ثروت زیادی به دست می آورد. با این حال، رقم دقیق مشخص نیست.

او همچنین با 1800 تکیلا کار کرده است و در گذشته مدلینگ انجام داده است. در سال 2021، گارسیا نیز با نوشیدنی ورزشی Gatorade یک قرارداد حمایتی بزرگ به دست آورد. گارسیا به نوبه خود در چند آگهی مختلف تبلیغاتی Gatorade ظاهر شده است و همچنین تبلیغاتی برای سایر معاملات برند خود انجام داده است.

در مجموع، حمایت های مختلف رایان گارسیا مطمئناً به افزایش ارزش خالص او کمک می کند. در نهایت، با مشت زدن به صورت مردم برای امرار معاش است که بیشترین پول را به گارسیا می دهد.


مطالب دیگری که ممکن است دوست داشته باشید

https://sportslens.com/news/ryan-garcia-net-worth-career-earnings-biggest-fight-purse-endorsement-deals/ منبع: