گری نویل از جادوگر “محبوب” لیورپول که اسپرز را از هم پاشید خوشحال است.

گری نویل در مورد یکی از بازیکنان لیورپول که بعدازظهر امروز در آنفیلد در پیروزی 4-2 مقابل تاتنهام ظاهر را دزدید، هیاهو داشت.

یک درگیری کاملاً سرگرم کننده به خاطر ضربه باشکوه هاروی الیوت برای گل چهارم قرمزها در روز به یادگار خواهد ماند، مسابقه ای که هر هوادار خانه را به وجد آورد و کودی گاکپو را از زبان خارج کرد!

مدافع سابق منچستریونایتد که درست بعد از آن موشک (از طریق بی بی سی اسپورت) درباره اسکای اسپورت صحبت می کرد، گفت: یک لبخند بزرگ از هاروی الیوت و مدیرش. او فقط یکی از آن بازیکنانی به نظر می رسد که محبوب همه است و مطمئناً اکنون در این زمین بین همه محبوب است.

«یک ضربات پیچ خورده فوق العاده. عجب هدفی! او برای هر کاری که انجام می دهد، مثبت می آورد.”

بیشتر بخوانید: بارسلونا به دنبال انتقال بالقوه برای جانور لیورپول به عنوان جایگزین نماد “دیدنی” است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) واکنش ارزشمند کودی گاکپو به گل شگفت انگیز هاروی الیوت مقابل تاتنهام را تماشا کنید.

طرفداران لیورپول همیشه با نویل چشم در چشم نمی بینند، اما او با این ارزیابی از الیوت کاملاً موافق است.

تماشای این بازیکن 21 ساله بسیار لذت بخش است و این بازی را با اشتیاق دلگرم کننده بازی می کند، نه اینکه بگوییم یک بازیکن فوق العاده در جریان کامل است. گل او امشب به درستی تیتر اخبار را به خود اختصاص خواهد داد، اما در مورد عملکرد او مقابل تاتنهام چیزهای زیادی برای لذت بردن وجود داشت.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

طبق گزارش Sofascore، شماره 19 قرمزها 89 درصد پاس‌ها و 100 درصد دریبل‌هایش را تکمیل کرد، در سه دوئل از چهار دوئل خود پیروز شد، 4 شوت به سمت دروازه زد و پنج پاس کلیدی نیز انجام داد، و از هر یک از هم تیمی‌هایش برای معیار دوم عملکرد بهتری داشت.

سطح محبوبیت الیوت در اطراف آنفیلد پس از آن لحظه فوق العاده در ساعت امروز افزایش می یابد، و اگرچه او اغلب مجبور بود به حضور در خارج از نیمکت تکیه کند، او مطمئناً نام خود را در برگه تیم یورگن کلوپ برای بازی استون ویلا از قبل از آن به ثبت رسانده است. نمایش دادن.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: سوالاتی که آرن اسلات باید در لیورپول به آنها پاسخ دهد، جایی که آموریم اشتباه کرد و خیلی چیزهای دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/05/05/neville-praise-popular-elliott-liverpool/ منبع: