یک بام و دو هوا: یک تعویض لباس عجیب وسط!


سرویس خبر شماره: 2019332
16 مه 1403 در 10:13 ب.ظ.
843

0نقطه نظر

به دستور داور و بعد از 45 دقیقه؛

در اولین دیدار روز بیست و ششم لیگ برتر، اتفاق عجیبی رخ داد.

یک بام و دو هوا: یک تعویض لباس عجیب وسط!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله دو نیمه دیدار گلگهار سیرجان و شمس آذر قزوین در بیست و ششمین روز لیگ برتر اتفاق عجیبی رخ داد. دروازه بانانی که این دیدار را با پیراهن اول خود که آبی سرمه ای است آغاز کردند، با شروع نیمه دوم با لباس سفید وارد زمین شدند!

ماجرا از این قرار است که در جلسه دیشب ناظر و نماینده فدراسیون تایید کرده بودند که شمس آذر از اولین پیراهن خود به رنگ سبز استفاده خواهد کرد و گلگهر نیز به دلیل استقبال اما با شروع مسابقه، اولین پیراهن خود را بر تن کرده بود. و نزدیک بودن رنگ لباس های دو تیم، داور مسابقه (ایمان کاهیش) تشخیص می دهد که رنگ لباس ها به هم نزدیک است.

2018628
تصویری از نیمه اول این دیدار که دو تیم با لباس آبی و سبز در زمین حضور داشتند.

نکته جالب اینجاست که با وجود اینکه شمس آذر لباس دومش را آورده اما از تیم میزبان خواسته می شود لباس خود را عوض کنند. در نتیجه بازیکنان گل گهر در نیمه دوم با لباس سفید اما با همان شورت ورزشی که برای لباس قبلی استفاده شده بود وارد زمین شدند و مسابقه با لباس های سفید و سبز ادامه یافت.

2018627
بازیکنان گل گهر در نیمه دوم با این پیراهن و همان شورت ورزشی که در نیمه اول به تن داشتند وارد زمین شدند.

نکته قابل توجه دیگر این است که دو هفته پیش شمس آذر در تهران میهمان استقلال بود و قبل از این دیدار سرپرست اجازه استفاده از پیراهن سبز را به آنها نداد اما برای این دیدار مجوز دریافت کردند.

عکس ها: امیر گلریز

مجله اخبار فوتبال داخلی